Testa brauciens

Chevrolet HHR 2,4

Whatcar.lv testē Chevrolet HHR 2.4
Pārdošanā - tagad
Retro stils

Nelielais retrostilu strāvojošais Chevrolet modelis HHR vairs nav nekāds jaunums, tas tiek ražots jau dažus gadus, bet automobilis testēšanai Latvijā nonāca tikai pagājušā gada beigās.

Uz ceļa

Vienīgā iespējamā ir 2,4 litru benzīna dzinēja versija, kuras vairāk nekā 170 zirgspēju jauda ir pilnīgi pietiekama un labi jūtama jebkurā braukšanas režīmā, iespējams izvēlēties arī četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Pie universāļu klases pieskaitāmā Chevrolet HHR (Heritage High Roof) gaita ir samērā līgana, auto visnotaļ pieņemami tiek galā ar nelieliem ceļa nelīdzenumiem, tomēr uz Rīgas bruģa un lielākiem braucamās virsmas negludumiem salonā labi dzirdami balstiekārtas trokšņi.

Ekspluatācijā

Šā auto cenu nevar uzskatīt par īpaši zemu, to vismaz attaisno visnotaļ plašais bāzes aprīkojuma saraksts. Par tālākpārdošanas vērtību grūti spriest, tā varētu turēties vienīgi uz neikdienišķās ārienes, ne zīmola rēķina. Lietošanas izmaksas arī nebūs pašas zemākās, ņemot vērā palielā dzinēja apetīti – 9,8 l/100 km.

Ārējais izskats vedina gaidīt arī elegantu iekšējo apdari, tomēr tā īsti neatbilst gaidītajam, kaut arī lielākā daļa plastmasas detaļu nav gluži zemas kvalitātes un arī pēc taustes neatstāj pašas sliktākās sajūtas. Tomēr jāņem vērā, ka 2008.gada JD Power pircēju apmierinātības pētījumā Chevrolet atradās pēdējās pozīcijās.

Braucēju drošības sardzē stāv četri gaisa drošības spilveni un, kas apsveicami, elektroniskā stabilitātes kontroles un pretizslīdēšanas sistēma, savukārt cīņai pret zagļiem paredzēta signalizācija un imobilaizers.

Salonā

Stūrei regulēt var tikai augstumu, savukārt izmantot elektriski regulējamo sēdekļu iespēju var tikai tad, ja ir atvērtas durvis, jo citādi sēdekļa sānos izvietotajām pogām ir grūti piekļūt, ir īpaši tuklāku roku īpašniekiem. Retrodizains acīmredzot prasījis savus nodevu, jo nelielās logu platības un masīvo balstu dēļ pārskatāmība ir ierobežota, it īpaši uz aizmuguri.

Kontrolierīču dizains un izvietojums panelī priecē, tomēr vairākas pogas un slēdzīši darbojas ar plastmasīga lētuma sajūtu. Pie vairāku pogu funkcionalitātes nāksies pierast, it īpaši pie dīvaini apzīmētajām elektriski regulējamo logu pogām viduskonsolē un aizmugurējā loga tīrītāja pogas.

Salona apgaismojums ir trūcīgs, jo atpakaļskata spoguļa apakšā izvietotās lampiņas gaismu met tikai uz viduskonsoli, savukārt tradicionālajā apgaismojuma vietā griestos atrodas lūkas vadības pogas. Saulessargā iemontētajiem spogulīšiem nav apgaismojuma, kas mūsdienās ir lielākajai daļai automašīnu.

Augumā garākiem cilvēkiem (virs 1,80 m) gan priekšpusē, gan aizmugurē šķitīs, ka griesti ir par zemu. Kājām vietas ir diezgan daudz visiem braucējiem, tomēr aizmugurējā sēdeklī sēdēt trijatā būs pārāk šauri.

Bāzes aprīkojuma saraksts ir visai plašs, tajā ietilpst vieglmetāla riteņu diski, ādas salona apdare, gaisa kondicionētājs, miglas lukturi, apsildāmi sēdekļi, kruīzkontroles sistēma un elektriski regulējams vadītāja sēdeklis. Par papildu samaksu var iegūt arī jumta lūku.

Tev patiks: ņiprs dzinējs un ekstravagants izskats

Tev nepatiks: stilīgās ārienes viestās cerības „aplaužas” salonā


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.