Mini Cooper S
Whatcar.lv brauc ar Mini Cooper S
Gada sportiskākais hečbeks
1,6 litru turbodzinējs ar 175 ZS

Dzinējs
Mini Cooper S ir aprīkots ar 1.6 litru turbodzinēju. Uz priekšējo asi tiek pievadīti 175 zirgspēki, kas būs pietiekami pat sportiskā braukšanas stila piekritējiem. Mazākais pieskāriens akseleratora pedālim rada nenovēlotu reakciju zem motora pārsega. Protams, Cooper S par savu sportisko uzvedību prasa arī zināmu daudzumu degvielas. Blīvā pilsētas satiksmē šī 1205 kg smagā auto degvielas patēriņš, atkarībā no braukšanas stila, svārstās no 10 līdz 13 litriem uz simts kilometriem.
Salons
Interjera galvenā sastāvdaļa neapšaubāmi ir priekšējais
panelis, kura centrā atrodas milzīgais spidometrs. Lai arī tas nav pārāk viegli
pārskatāms, tas noteikti ir stilīgs un tādejādi attaisno savu esamību. Tikpat
stilīgs ir arī dažādo kontroles pogu izvietojums, kā rezultātā tās nav
instinktīvi lietojamas, toties pilnībā atbilst mērķim - atšķirties no citiem.
Neraugoties uz to, jau pēc pāris stundām pie Mini Cooper S stūres, jūs jau
perfekti orientēsieties to izvietojumā – ar noteikumu, ka jūs mīlat šo auto.
Pie stūres ērtu sēdpozīciju var atrast pat ražena auguma
cilvēks, taču šaurības sajūta būs jūtama. Tomēr apdomīgi un draudzīgi regulējot
priekšējos sēdekļus, iespējams rast pietiekami daudz vietas, lai aizmugurē varētu
ievietot bērnu sēdeklīti vai pat iesēdināt kādu pieaugušo. Tiesa gan, iekāpšana aizmugurē nebūs viegla - auto ir zems, bet sprauga, pa kuru iespraukties - šaura.
Apdare salonā kopumā ir augstvērtīga, tomēr Latvijas ceļu kvalitāte dažiem lētākiem plastmasas elementiem reizēm liek nepatīkami grabēt. Bagāžas nodalījums ir mazs, taču jāņem vērā auto nosaukums,
un uzreiz top skaidrs, ka šis auto nekad nav gribējis būt pats praktiskākais
vai ietilpīgākais.
Braukšana
Jau iedarbinot auto, salonā atskan patīkams motora
rūciens, kas, apgriezieniem pieaugot, paliek arvien skaļāks. Cooper S spēj lieliski attaisnot skaļo izpūtēju – jau pie maziem apgriezieniem
Mini spēji raujas uz priekšu un turpina to darīt jebkurā pārnesumā. Oficiālie dati liecina, ka Mini Cooper S no nulles līdz simtam ieskrienas 7,1 sekundē, tomēr dzīvē liekas, ka šis skaitlis ir mazāks.
Precīzā stūres iekārta apvienojumā ar cieto piekari piedāvā ļoti precīzu vadāmību. Sajūtas pie Mini stūres atgādina par kartingu, kur ar muguru jūtams katrs ceļa nelīdzenums. Taču vienlaikus Cooper S demonstrē fantastisku saķeri ar ceļu un reakciju pat uz visniecīgāko stūres kustību.
Spriedums
Ne velti Mini Cooper S ir What Car? gada labākais sportiskais hečbeks jau trešo gadu pēc kārtas. Tas piedāvā pietiekami daudz jaudas, neaprakstāmu saķeri un nebeidzamu braukšanas prieku, taču tas diez vai būs piemērots cilvēkiem ar lielām prasībām pret komfortu un praktiskumu.
Jums patiks: Vadāmība, dzinējs, dizains
Jums nepatiks: Cena, šaurībaLasi datalizētu Mini Cooper testu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...