Testa brauciens

Mercedes-Benz E350 CDI

Whatcar.lv testē E350 CDI
Dinamisks un ekonomisks
Laba investīcija ilgtermiņā

Welcome home. Šie ir vārdi, ko Mercedes lieto savā globālajā reklāmas kampaņā, raksturojot jauno E-Klasi un faktiski – tie diezgan labi atbilst šim auto.

Nenoliedzami, jaunajā E-Klasē ir daudz vairāk jaunievedumu drošības un komforta jomā, nekā jebkad agrāk, taču pirmajā acu uzmetienā viss liekas pārsteidzoši pazīstams. Taču, no otras puses – vai būtu prāta darbs riskēt un nākt klajā ar kaut ko radikālu, ņemot vērā, ka E-Klases Mercedes ir kompānijas lielākais pelnītājs?

Dinamika

Pietiek jau ar faktu, ka E-Klases pircēji var izvēlēties kādu no 8 dzinējiem, no kuriem tikai viens – V8 agregāts E500 modifikācijā – nebūs marķēts ar logotipu Blue Efficiency, kas apzīmē pasākumu kopumu degvielas patēriņa un CO2 izmešu mazināšanai, bet faktiski domāts, lai būtu ko likt pretī BMW Efektīvās Dinamikas jēdzienam. Lai gan degvielas patēriņš ir parādība, kas tipisku E-Klases pircēju Latvijā diez ko neinteresē, Mercedes var lepoties ar 23% lielāku degvielas ekonomiju.

Whatcar.lv testēja E350 CDI, kas bruņots ar 3,0 V6 dīzeļdzinēju. Par sporta auto to grūti nosaukt, taču ražotāja norādītais 6,9 sekunžu laiks, kas nepieciešams, lai ieskrietos līdz 100 km/h, izklausās gana pietiekami. Reālajā dzīvē ātrumu tas uzņem pārliecinoši, un, pateicoties 540 Nm griezes momentam, lieliski „izpildās” vidējā apgriezienu diapazonā – proti, kad no 90 km/h nepieciešams strauji kāpināt tempu. 

Gaita un vadāmība

Mercedes Benz E350 pašmasa ir 1825 kg un tas nebūt nav mazs auto, taču, sēžot pie stūres, tā nemaz nešķiet. Jo īpaši, ņemot vērā šī biznesa klases auto lielisko manevrētspēju. Lai gan tā nav tik aizraujoša, kā mazākajam un vieglākajam C-Klases Mercedes, lielas atšķirības starp abiem auto nav.  Pat lielā ātrumā E-Klases Benz turas uz ceļa kā pielīmēts.

Kas attiecas uz E-Klases leģendāro gaitas komfortu, tas noteikti nav sliktāks kā iepriekšējam modelim. Jā, faktu, ka bedres uz ceļa ir, noslēpt nav iespējams, taču sēžot pie E-Klases stūres, tā nešķiet liela traģēdija. Salons ir labi pasargāts no ārējiem trokšņiem, tāpēc, braucot vienmērīgā ātrumā, tajā iestājas spocīgs klusums, ko brīžiem pārtrauc vien attālināti būkšķīši no auto apakšas – Latvijas ceļi nav nekāds „autobāns”.

Komforts

Nopētot jaunā E-Klases Mercedes salonu, neatstāj iespaids, ka tas viss kaut kur jau ir redzēts. Kopumā – tas atgādina „atšķaidītu” S-Klases Mercedes ar C-Klases elementiem.  Ja jums ir nācies braukt ar kādu no minētajiem auto, vai arī – ar kādu no iepriekšējās paaudzes Mercedes, vadības ierīču, pogu un slēdžu atrašana grūtības nesagādās. Viss ir pārskatāms un labi saprotams.

Lai gan apdares materiālu kvalitāte varēja būt vēl labāka, jaunais E-Klases pārstāvis var lepoties ar citiem jaunievedumiem – kā, piemēram, ambientā gaisma, kas iemirdzas zem priekšējā paneļa dekoratīvās salaiduma vietas, radot iespaidu, ka nauda nav iztērēta veltīgi.

Spriedums

Galarezultātā Whatcar.lv nonāca pie slēdziena, ka atturēt potenciālo pircēju no E350 CDI iegādes būtu ļoti grūts darbs. Tas ir jaudīgs un ekonomisks biznesa klases auto, kas nepievils. To ir patīkami vadīt un tas var lepoties ar to kvalitātes garšu, kādu varētu gaidīt no šīs klases auto. Šeit gan jāatzīst, ka būtu brīnums, ja Mercedes piedāvātu ko mazāk iespaidīgu. 

Pārdošanā: Tagad, cena no 41 390 eiro
Jums patiks:  Tas ir īstens Mercedes  
Jums nepatiks: Pārāk konservatīvs?

Lasi detalizētu E-Klases Mercedes-Benz testu

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz GLE

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daži konkurenti būs praktiskāki un veiklāki, taču smalkais interjers un pneimatiskā piekare ir elementi, kas padara GLE par komfortablu sabiedroto gan ikdienā, gan tālos ceļojumos.