Jaunais Opel Astra - pirmie foto
GM publisko Opel Astra foto
Jauna platforma un dzinēji
Oficiālā prezentācija septembrī

General Motors ir noņēmuši plīvuru jaunajam Opel Astra, kura ražošana sāksies gada otrajā pusē, par spīti neskaidrībām ap kompānijas nākotni. Sestās paaudzes Astra ir pilnīgi jauns auto, kuram nav nekā kopīga ar pašreizējo modeli – tikai nosaukums. Platforma ir jauna, kamēr dzinēji nāk no Insignia un Corsa modeļu klāsta.
Pirmoreiz auto atklātībā nonāks Frankfurtes autošovā septembrī piecdurvju hečbeka izskatā. Nākamgad tam pievienosies universālis, bet vēlāk - arī trīsdurvju sportiskais hečbeks, kaut gan tas nav gaidāms ātrāk par 2011.gadu. Turklāt tam būs mazliet atšķirīgs, sportiskāks dizains.
Interesanti, ka viens Astra modelis, vismaz pagaidām, netiks nomainīts ar jaunu. Tas ir Opel Astra TwinTop kabriolets, kas tiks ražots līdztekus ar jauno Astra. Jaunais hečbeks būs par 110mm garāks nekā pašreizējais modelis, tā kopējais garums būs 4,4 metri. Riteņu garenbāze augusi par 71mm, ļaujot izbrīvēt lielāku vietu salonā.
Auto pamatā ir General Motors jaunā Delta platforma, uz kuras bāzes tiek veidots arī Chevrolet Cruze un tiks veidoti arī citi modeļi. Ražotājs uzsver, ka Astra ienes kompaktklasē jaunus elementus, kas jau rotā Insignia – tai skaitā ir pilnīgi jaunā mehatroniskā piekare (ar Opel FlexRide elektronisko sistēmu), adaptīvā apgaismojuma sistēma , kā arī kamera, kas atpazīst ceļa zīmes.
Astra būs pirmais GM produkts, kurā tiks izmantots jauns 1,4 litru benzīna turbodzinējs, kas aizvietos pašreizējā modeļa 1,8 litru agregātu. Būs arī parasts 1,4 litru benzīna dzinējs un 1,6 litru benzīna turbodzinējs – tāds pats kā Insignia. Dīzeļdzinēju cienītājiem – četri varianti – 1,3 litru, 1,7 litru un divi 2,0 litru agregāti ar dažādiem jaudas rādītājiem.
Cenas vēl nav oficiāli apstiprinātas, taču gaidāms, ka Astra bāzes versija būs mazliet lētāka nekā Ford Focus bāzes versija.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...