Video ziņas

McLaren atklāj jauno modeli

Jauno McLaren sauc MP4-12C
3,8 litru dzinējs ar 600 ZS
Cena līdz 200 tūkstošiem eiro

Pirmās formulas sacīkšu grupa McLaren laiduši klajā savu jaunāko ražojumu, iezīmējot jauna britu autoražotāja dzimšanu. McLaren Automotive plāno būvēt automašīnas savā ražotnē netālu no galvenās mītnes Vokingā.  Jauno McLaren sauc  MP4-12C un pārdošanā tas nonāks kaut kad 2011.gadā.

McLaren Automotive plāni konkurēt ar Ferrari un Mercedes ir daļa no grupas stratēģijas, lai veidotu savu biznesu arī ārpus sacīkšu trases, kur palielinās spiediens samazināt izmaksas.

What Car? TV: McLaren atklāj jauno modeli


Nosaukums varbūt nav tas skanīgākais, taču tam ir savs skaidrojums – „MP4” tāpēc, ka ikvienam McLaren Grand Prix auto kopš 1981.gada ir bijis šāds apzīmējums,”12” savukārt nozīmē auto efektivitātes koeficientu pēc slepenas McLaren dinamikas skalas. Savukārt „C” nozīmē „carbon”, jeb faktu, ka būtiski auto elementi ir izgatavoti no oglekļa šķiedras.   

Zem motora pārsega - 3,8 litru dzinējs, kas attīsta 600 ZS. 

Plānots, ka auto cena būs tuvāk supermašīnu augstajiem plauktiem, proti, starp 140 un 200 tūkstošiem eiro, lai konkurētu ar tādiem auto kā Ferrari 458, Lamborghini Gallardo un Aston Martin DB9.

McLaren Automotive gatavojas ražot apmēram 1000 vienību gadā, turklāt ar laiku piedāvājot arī citas modifikācijas. Ar laiku McLaren plāno iekarot 3 procentus no globālā superauto tirgus, ko viņi paši mēro ar 130 tūkstošiem automašīnu gadā.

McLaren ambiciozie plāni dažiem var izvērsties par biznesa iespēju – kompānija šobrīd veido globālu dīleru un izplatīšanas tīklu, lai pārdotu savus topošos produktus. Kompānijas vadītājs, bijušais F1 komandas līderis Rons Deniss, atzīst - jaudīgu sporta auto ražošana jau sen bijis viņa sapnis. 


What Car? TV: McLaren atklāj jauno modeli

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz C klase

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā standarta pneimobalstiekārta dara brīnumus, panākot smalku līdzsvaru starp braukšanas komfortu un stabilitāti līkumos.