Ziņas

Lexus Hybrid - divritenis ar elektromotoru

Lexus prezentē Hybrid divriteni
240 W elektromotors un pedāļu spēks
Sērijveida ražošana nav plānota

Lexus pēdējo gadu laikā ir izdevies radikāli uzlabot savu ražojumu dizainu, izaugot no „luksusa Toyota” un "japāņu Mercedes" imidža līdz savam, unikālam dizaina rokrakstam.

To Lexus cenšas pasvītrot arī ar autobūvi nesaistītiem dizaina objektiem – tādiem, kā šis, attēlā redzamais hibrīdvelosipēds.

Pirmoreiz tas atklātībā nonāca pērn, taču tagad Lexus to ir vēlreiz izvilkuši dienas gaismā, lai demonstrētu tos pašu sponsorētajā Lielajā velobraucienā, kas notiks Lielbritānijā.

Lexus Hybrid divriteņa rāmis veidots no oglekļa šķiedras un tam ir astoņpakāpju elektroniskā pārnesumkārba. Priekšējo riteni kustina 240 W elektromotors, aizmugurējos – pats velobraucējs (ar pedāļu palīdzību).

Barošanas avots ir 25,9 voltu litija jonu akumulators, turklāt motoram ir divi režīmi - Eco and Power. Lai arī cik interesants šķiet šis velosipēds, to iegādāties diemžēl nav iespējams – Lexus nav plānu sākt tā sērijveida ražošanu.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus NX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī uzlādējamais variants NX 450h+. Tā iegādei ir pieejams valsts atbalsts, tam ir visai laba elektriskā sniedzamība un, regulāri uzlādējot, ļoti nelieli ekspluatācijas tēriņi.