Audi A8 4,2 TFSI V8
Whatcar.lv iemēģina jauno Audi A8
4,2 litru V8 TFSI benzīna dzinējs
Pārdošanā - tagad
Ne velti Audi A8 ir iecienīts pārvietošanās līdzeklis ministru prezidentu, diplomātu un citu svarīgu ļaužu aprindās – tas ir neuzkrītošs, bet elegants un ļoti komfortabls limuzīns. Diemžēl, globāli A8 nekad nav bijis pats populārākais luksusa auto, taču Audi apgalvo, ka jaunajam modelim ir potenciāls iedragāt līdzšinējo hierarhiju, kurā figurē Mercedes S-Klase, 7.sērijas BMW un nupat pieteicies arī jaunais Jaguar XJ.
Prieks
braukt
Audi A8 ir patīkami atrasties, jo īpaši pasažiera krēslā, taču Whatcar.lv
pārliecinājās, ka atpūsties var, arī sēžot šī luksusa auto vadītāja krēslā.
Pneimatiskā
masāžas funkcija liegi masē muguru – jāuzsver, ka tas vairs nav veltnītis, kas
šļūkā turp un atpakaļ sēdeklī, kā aizvadītās ēras modeļiem, bet gan pneimatisks
kulaciņš. Tikmēr visapkārt valda jaunāko tehnoloģiju paradīze - tai skaitā jaunākās paaudzes nakts redzamības sistēma, kas atšķir gājējus no citiem siltumu izstarojošiem objektiem.
Diemžēl Whatcar.lv testa auto nebija izdaudzinātās skārienjūtīgās tāfelītes, kas atvieglo navigācijas galamērķu ievadīšanu sistēmā, tāpēc nevaram komentēt, cik atbilstoša tā ir Latvijas apstākļiem.
Katrā ziņā, jums būs nepieciešamas vismaz pāris dienas, lai izburtos cauri Audi bukletiem un apgūtu tehnoloģijas, kuras piedāvā jaunais A8.
Gaita un vadāmība
Nenoliedzami, jaunais A8 neapšaubāmi ir luksusa taksometrs, kura modifikāciju klāstu gada beigās papildinās arī pagarinātā versija. Taču šis modelis garantē savu daļu baudas arī tiem, kas sēž pie stūres.
Adaptīvā piekare ar četriem režīmiem ļauj izvēlēties katra vadītāja braukšanas stilam piemērotāko gaitas komfortu – mierīgu un mīkstu, ja nav jāsteidzas, vai arī stingru un pārliecinošu, ja ir steigšus jāatgūst sastrēgumā zaudētās minūtes.
Piekares elektroniskās smadzenes regulē arī jaudas padevi, pārnesumkārbas darbību un stūres reakcijas, lai pārvietošanās tempa izmaiņas būtu harmoniskas. Pat drošības jostu spriegotāji maina uzvedību atkarībā no ātruma, bet navigācijas iekārta informē pārnesumkārbu par gaidāmiem pagriezieniem, neļaujot pārslēgties lielākā pārnesumā pirms asa līkuma. Viltīgi.
Dinamika
Audi A8 šobrīd pieejams ar diviem 4,2 litru V8 dzinējiem – 372 ZS FSI benzīna agregātu un 350 TDI dīzeli. Latvijā esam braukuši tikai ar TSI benzīna dzinēju, kurš garantē patīkamu skaņu un vienmērīgu paātrinājumu – 5,7 sekundes līdz 100 km/h.
Par populārāko A8 gan solās kļūt modifikācija ar 3,0 litru V6 dīzeļdzinēju,
kas maksās ievērojami lētāk, nekā pašreiz nopērkamie A8. Vēlāk šogad būs
pieejams arī 3,0 TFSI benzīna dzinējs.
Spriedums
Audi A8 piedāvā fantastisku komfortu, turklāt tam ir viens no elegantākajiem interjera noformējumiem šajā klasē. Salons nav pats ietilpīgākais, taču diez vai kāds sūdzēsies par šaurību.
Jums patiks: plašs, mūsdienīgs aprīkojums, klusums salonā
Jums nepatiks: vietas aizmugurē ir mazāk, nekā varētu gaidīt
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...