Kā tikt pie sava pirmā Bugatti Veyron?
Bugatti Veyron lētāks nepaliks
Jauns maksā no 2 miljoniem eiro
Lietota Veyron uzturēšana nebūs lēta
Jaunais Bugatti Veyron SuperSport ir patiešām iekārojams auto. Zem oglekļa šķiedras motora pārsega tas slēpj 8,0 litru, 16 cilindru, 1200 ZS spēkstaciju – par 199 ZS jaudīgāku nekā standarta versijai. Dzinēja griezes moments ir 1500 Nm.
Maksimālais ātrums iegrožots pie 415 km/h, bet no 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas mazāk nekā 2,2 sekundēs. Tātad – var mierīgi sacensties ar vājākajām šissezonas F1 formulām. Izklausās labi, bet ir viena problēma – tas maksā 2 miljonus eiro bez nodokļiem.
Labi, bet cik īsti maksā lietots, iepriekšējās paaudzes Veyron?
Piemēram, 2007.gada Veyron ar 7000 kilometru noskrējienu Vācijā var iegādāties par 730 tūkstošiem eiro (eksporta cena). Pat ja tu pārdod savu māju, pāris nevajadzīgus iekšējos orgānus un ieķīlā visu, kas ir ieķīlājams, lai sagrabinātu nepieciešamo summiņu auto iegādei un reģistrēšanai Latvijā, tev vajadzēs kārtīgu paku ar naudu, lai to uzturētu.
Vispirms riepas. Bugatti Veyron vajag Michelin PAX riepas, kas maksā 6000 eiro gabalā. Ar tām pietiks nepilniem 10 tūkstošiem kilometru, tad vajadzēs jaunas. Pie trešā riepu komplekta maiņas Bugatti rekomendē likt arī jaunus diskus, kas maksā nepilnus 25 tūkstošus eiro gabalā.
Ja salauzīsi pārnesumkārbu, vajadzēs šķirties no 157 tūkstošiem eiro. Ikgadējā servisa apkope maksās 15000 eiro un tā jāveic Bugatti rūpnīcā.
Bet cik maksā apdrošināšana? Cik būs jāmaksā par spuldzītes maiņu? Kāda motoreļļa nepieciešama? Ja tevi interesē šie jautājumi, tad tu laikam tomēr nevari atļauties Bugatti Veyron.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...