Pirmie iespaidi: Peugeot 508
Atklātībā nonāk Peugeot 508
Sedans un universālis
Pārdošanā 2011.gada pavasarī

Peugeot 508 ir pazīstamā 407 modeļa pēctecis, kas uzskatāms
par franču kompānijas atbildi Mondeo un Passat.
Plašākai publikai tas pirmo
reizi tiks parādīts Parīzes autošovā, taču Whatcar.lv jau bija iespēja redzēt
šo auto klātienē statiskajā prezentācijā vēl nedēļu pirms šova, Francijas galavspilsētas pievārtē - Šatenī.
Komforts
Pasažieriem un kravai atvēlētā telpa ir ļoti dāsna, arī interjera kvalitāte ir augstā līmenī. Šo tendenci Peugeot jau izdevās nostiprināt ar nesen klajā nākušajiem 3008 un 5008.
Apskatei bija izliktas 508 sedana un universāļa versijas visaugstākajā, GT aprīkojuma komplektācijā, kurā ietilpst LED lukturi, četru zonu klimatkontrole, pilna elektropakete un daudzas citas aprīkojuma ekstras, kas maksimāli tuvina šo ģimenes auto biznesa klases līmenim.
Peugeot norāda, ka 508 piedāvā „lielisku dizainu un
emocijas, pludlīnijas, prestižu un dinamisku izskatu, kā arī kvalitatīvu un
ērtu salonu”.
Dzinēji
Gan 508 sedans, gan 508 SW (universālis) būs pieejams ar jaunās paaudzes e-HDi un HYbrid4 tehnoloģijām (vidējie CO2 izmešu rādītāji attiecīgi 109 un 99 g/km). Hybrid4 ir unikāla dīzeļ-hibrīdsistēma, kas būs pieejama arī Peugeot 3008 un, iespējams, nākotnē arī RC-Z.
508 dzinēju piedāvājumā esošo benzīna un dīzeļa dzinēju jaudas ir no 112 – 204 ZS, un vidējais degvielas patēriņš ir 4,4 – 7,1 l/100 km.
Peugeot 407 pēcteča 508 sedana un universāļa modeļa pārdošanu Latvijā uzsāks 2011. gada martā/aprīlī.
Eiropas tirgum paredzētie Peugeot 508 tiek ražoti Parīzē, pārējām pasaules daļām - Ķīnā.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...