Chrysler saniknoti par necenzētiem vārdiem savā Twitter kontā
Chrysler Twitter kontā parādās "F-vārds"
Autoražotājs nepatīkami pārsteigts
Chrysler atvainojas par nepieklājīgo komunikāciju
Amerikāņu autoražotāja Chrysler vadības aprindās pamatīgu šoku izraisījis „F-vārda” pielietojums kompānijas komunikācijā interneta mikroblogu vietnē Twitter.
Vakar, @ChryslerAutos sekotāji piepeši ieraudzīja šādu sentenci, kas nāca no kāda Chrysler pārstāvja: „Ironiski, Detroita ir pazīstama kā #motorcity, bet neviens šeit nemāk (necenzēts vārds) braukt.”
Lieki piebilst, ka jau pēc neilga laika šis teksts tika izdzēsts. Diemžēl, daudzi jau bija paspējuši to retvītot, kā rezultātā Chrysler bija ļoti nopietna saruna ar komunikāciju kompāniju, kas atbild par @ChryslerAutos kontu, kam ir ap 8 tūkstošiem sekotāju.
Nav zināms, kas notika ar attiecīgā teikuma autoru, bet pēc visa spriežot, šis cilvēks saistībā ar Chrysler vairs netvītos. Autoražotājs vēlāk publicēja atvainošanos, norādot, ka „šādu valodu necietīs”.
Kompānijai ir arī vēl viens Twitter konts @Chrysler, kam ir 12 tūkstoši sekotāju.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...