Atjauninātais Mazda 2
Whatcar.lv testa brauciens ar Mazda 2
Atjaunināta āriene, uzlaboti dzinēji
Pārdošanā - tagad

Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina vēsmas kompānijā, bija pienācis laiks to atsvaidzināt. Tagad Mazda feislifts nonācis arī līdz Latvijai, tāpēc izmantojām šo iemeslu, lai vēlreiz izmēģinātu japāņu autoražotāja mazāko auto, pie viena novērtējot arī vizuālās izmaiņas.
Vizuālie uzlabojumi
Liekas Mazda dizaina nodaļa uzdevumu veikt Mazda 2 feisliftu ir uztvēruši burtiski un atjauninājuši tikai auto priekšpusi, jeb „seju”. Izmēros necilajam auto nedaudz mainīta lukturu forma, bet radiatora reste kļuvusi krietni izteiktāka, savukārt sānu līnijas un aizmugure ir palikusi teju bez izmaiņām.
Arī salonā izmaiņas pamanīt nav viegli, nedaudz uzlaboti daži apdares materiāli, priekšējā paneļa dizains un dažu pogu izvietojums. Līdz ar to redzamās izmaiņas beidzas. Žēl, ka arī atjauninātais Mazda 2 saglabājis dažus vecā modeļa netikumus, piemēram - salonā viegli ielavās dzinēja un ceļa radītie trokšņi, kas ilgākā (un ātrākā) braucienā var kļūt kaitinoši.
Dzinēji un gaitas īpašības
Mazda 2
dzinēju klāstā vairs nav atrodams 1,4 litru dīzeļdzinējs, savukārt jau
pazīstamie 75ZS 1,3 litru un 103ZS 1,5 litru benzīna dzinēji ir nedaudz
uzlaboti, iegūstot zemāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu. 1,5 litru
dzinējs pieejams ar četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu un šādā komplektācijā
degvielas patēriņš tomēr ir lielāks, kā to gribētos sagaidīt no mazuto. Aktīvā
pilsētas satiksmē tas var sasniegt pat 10 litrus / 100km.
Līdz ar citu jaunumu ieviešanu Mazda inženieri nedaudz izmainījuši arī piekares regulējumus. Agrāk Mazda 2 bija lielisks līkumos, taču visai vājš uz nelīdzena ceļa seguma, taču tagad piekare vieglāk uzņem Latvijas ceļu sniegtos pārbaudījumus, turklāt nezaudējot labās manevrēšanas spējas.
Spriedums
Mazda 2 joprojām ir pieņemama izvēle mazauto klāstā, taču feislifta uzlabojumi ir pārāk mazi, turklāt līdzīgā cenā atrodas arī ļoti spēcīgi konkurenti, piemēram, Ford Fiesta vai Opel Corsa.
Jums patiks: 1,5 litru dzinēja dinamika, vizuāli jauninājumi
Jums nepatiks: trokšņu izolācija nav uzlabota
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...