Chevrolet Trax: pirmie iespaidi
Izmēģinam Chevrolet Trax
Opel Mokka dvīņubrālis
Cena, sākot no 15 266 eiro
Chevrolet Trax ir vēl viens kompakts krosovers, kas radīts,
lai konkurētu ar tādiem modeļiem, kā Škoda Yeti vai Nissan Juke.
Faktiski tas
ir tāds pats, kā Opel Mokka, tāpēc nav pārsteigums, ka arī dzinēju klāsts ir
identisks – 1,6 litru benzīna motors, 1,4 litru benzīna turbomotors un 1,7
litru turbodīzelis.
Tāpat kā Mokka, arī Trax pieejams ar pilnpiedziņu vai priekšpiedziņu, arī cenas ir līdzīgas.
Kāds tas ir?
Var minēt trīs reizes, taču pareizā atbilde ir viena – no mazauto
izmēra transportlīdzekļa ar paaugstinātu klīrensu nevajadzētu gaidīt brīnumus gaitas
komforta un vadāmības jomā.
Tiesa gan, pat ņemot vērā šo patiesību, Trax sniegums
šajā jomā ir vērtējams vien kā viduvējs. Balstiekārta ne pārāk labi absorbē
ceļa negludumus, asfalta ielāpi ir jūtami salonā, nemaz nerunājot par lielākām bedrēm.
Pacietās gaitas pluss ir salīdzinoši laba virsbūves svārstību kontrole pagriezienos, arī stūres reakcija ir lēnāka nekā Mokka, tādējādi lielākā ātrumā Trax vadīšana nav tik nervoza. Stūre gan nepavisam nav informatīva un neprovocē uz azartisku braukšanu līkumaina ceļa virāžās.
Testa braucienā Ungārijā izmēģinājām 1,4 litru benzīna
turbodzinēju, kas pie augstākiem apgriezieniem ir diezgan paskaļš, turklāt nav
tik elastīgs zemos apgriezienos, kā 1,4 TSI dzinējs Škoda Yeti.
Daudzi Trax pircēji, šķiet, izvēlēsies 1,7 litru dīzeļdzinēju, kas dinamikas ziņā nav slikta izvēle, taču jārēķinās, ka tas būs skaļš visu laiku. Toties tā vidējais degvielas patēriņš šo mīnusu kompensēs ar uzviju - ražotājs norādījis 4,5 litrus/100 km, reālajā dzīvē tas nav daudz lielāks.
Chevrolet Trax trokšņu izolācija nav tik laba kā Opel Mokka, tāpēc kaut kādas skaņas salonā ienāks vienmēr, neatkarīgi no dzinēja.
Interjers, praktiskums
Priekšā sēdošajiem vietas netrūks, arī aizmugurē pat liela
auguma cilvēki divatā var sēdēt diezgan ērti. Tomēr bagāžas nodalījums ir nedaudz mazāks, kā
Škoda Yeti.
Apdares materiālu kvalitāte atpaliek no Opel Mokka standartiem, taču tie šķiet izturīgi. Pluss ir arī fakts, ka aizmugures sēdekļu atzveltnes var nolocīt līdzeni ar grīdu.
Mūsuprāt, laba izvēle no aprīkojuma opcijām ir MyLink
infosistēma, kas atbrīvo viduskonsoli no pogu un slēdžu kokteiļa. Savienojot to
ar viedtālruni, var atskaņot līdzpaņemtos audio failus, izmantot īpašu
navigācijas aplikāciju, un, protams – zvanīt vai saņemt zvanus.
Pastāv arī opcija izmantot balss komandu palīdzību, taču reti kurā auto mums tas līdz šim izdevies. Katrā ziņā, arī Chevrolet Trax nebija to vidū.
Vai tas būtu jāpērk?
Chevrolet Trax ir pievilcīgs izskats, taču daudzās jomās tas
atpaliek no kompakto krosoveru segmenta līderiem. Nissan Qashqai, Škoda Yeti ir
ietilpīgāki auto ar labākām gaitas un vadāmības īpašībām.
Šobrīd nav viegli spriest, kam būs labāka
tālākpārdošanas vērtība – Chevrolet Trax, vai Opel Mokka, taču tradicionāli
Chevrolet Latvijā ir bijis mazāk pieprasīts. Kā zināms, Camaro un Corvette ir pavisam cits stāsts.
Lasi detalizētu Chevrolet Trax testu, salīdzini cenas, tehniskos datus
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...