Ziņas

Ar ko jaunais Mini atšķiras no līdzšinējā modeļa?

Klajā nāk jaunākās paaudzes Mini
2014.gada modelis
Lielāks un ietilpīgāks

Klajā nācis jaunākās paaudzes Mini, kas pirmajā acu uzmetienā nemaz neizskatās pēc kaut kā jauna, bet gan līdzšinējās paaudzes „feislifta”. 

Faktiski, tikai īsteni Mini pazinēji uzreiz pamanīs vizuālās atšķirības – lielāka izmēra radiatora resti ar masīvu hromētu ietvaru (arī priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem tāds ir), kā arī jaunu pagriezienu indikatoru interpretāciju, kā arī ievērojami lielākus aizmugures lukturus.  Izmaiņas redzamas arī interjerā.   

Tomēr pati lielākā atšķirība, salīdzinot ar līdzšinējo modeli ir izmērs. Jaunajam Mini ir BMW grupas UKL1 platforma, ko nākotnē izmantos arī citu topošo BMW un Mini modeļu konstrukcijā, tai skaitā BMW 1.sērijas GT un nākamās paaudzes BMW X1.

 Jaunais Mini ir par 98mm garāks, 44mm platāks un 7mm augstāks, bet riteņu bāze ir garāka par 28mm. Tas ļāvis nedaudz paplašināt vietu pasažieriem un bagāžai.

Motoru klāstā – 1,5 litru tilpuma trīscilindru un 2,0 litru tilpuma četrcilindru biturbo benzīna un dīzeļa motori. Zirgspēku diapazons šiem motoriem ir no 136 līdz 192 ZS.

Pats ekonomiskākais solās būt Cooper D, kura vidējais patēriņš (ražotāja norādītais) ir 3,5 litri/100km.

Jaunā Mini pārdošana sāksies 2014.gada pavasarī.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mini Countryman

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ietilpīgāks, nekā līdzšinējais modelis, turklāt paaugstinātais klīrenss un pilnpiedziņa rada papildus drošības sajūtu ziemā. Retro stilam noteikti netrūks fanu, taču par šo cenu ir atrodamas labākas alternatīvas šajā segmentā.

Lietota auto tests

Mini hečbeks (01-06)