Nissan Juke Nismo RS: vērtē What Car? lasītāji
Nissan Juke Nismo RS testu diena
Sadarbībā ar Nissan Nordic
Vērtē What Car? lasītāji
Priekšpiedziņas versija Latvijā maksā sākot no 27 160 eiro, savukārt pilnpiedziņas Juke Nismo RS modifikācija pieejama no 30 190 eiro.
Sadarbībā ar Nissan importētāju - Nissan Nordic - mēs devām iespēju What Car? lasītājiem izmēģināt abas modeļa versijas, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto, kam tiešu konkurentu nav, taču tas varētu ieintriģēt, piemēram, VW Golf GTI vai Ford Focus ST tīkotājus.
Lūk, potenciālo pircēju viedokļi par Nissan Juke Nismo RS!
Aivis Rimševics
Brauc ar : BMW 320
Ņemot vērā to, ka mūsu ģimenē jau ir Nissan Juke ar
dīzeļdzinēju, tad sportiskā versija atstāja ļoti labu iespaidu. Lai arī
sākotnēji ārējais veidols šķita nepievilcīgs, šobrīd jau esmu pieradis pie
neikdienišķā tēla. Esmu agresīvākas braukšanas piekritējs, tāpēc tieši šādas
dinamiskās versijas esamība ir kā punkts uz i.
Dinamiskai braukšanai piestāv versija ar mehānisko transmisiju, tomēr esmu automātiskās pārnesumkārbas piekritējs. Uzskatu, ka šis auto nav domāts jauniešiem vai sievietēm, jo tā jauda ir pārlieku liela, savukārt pensionāriem tā gaita būs pārlieku cieta. Šobrīd sev šādu auto neizvēlētos tā augstās cenas dēļ, bet pēc pāris gadiem, iespējams, tas būtu labs pirkums.
Raimonds Viļums
Brauc ar : Range Rover Evoque
Ar mehānisko transmisiju Juke Nismo RS ir kā īsts čili
pipars, kas ātri vien liks sakrāt soda punktus. Automātiskās pārnesumkārbas
versija nešķita tik agresīva un skaļa, tādejādi ikdienas braukšanai būtu labāk
piemērota. Balstiekārta ir visai cieta, taču līkumos tas palīdz saglabāt labu
vadāmību. Ļoti priecēja stūres atsaucība, jo tik informatīvu vadību sen nebiju redzējis, ļaujot izjust katru ceļa elementu.
Eksterjers nenoliedzami pievērš apkārtējo uzmanību. Interjerā esošie sporta sēdekļi manam augumam ir nedaudz par šauru un ilgākam ceļojumam, protams, nav piemēroti. Nismo RS cena ir augsta, taču nelielais auto ietver plašu aprīkojumu, kas citu zīmolu piedāvājumā izmaksātu vēl dārgāk.
Juris Brencis
Brauc ar : BMW 530i
Jau 10 gadus braucu ar BMW markas automašīnām, un,
salīdzinot ar savu ikdienas auto, dinamiskais Nismo RS mani neuzrunāja. Zinu,
ka ir cilvēki, kas vairākus gadus braukuši ar Juke pēc tam iegādājas jauno
modeli, tomēr manam raksturam šis auto nav pievilcīgs. Interjera izskata ziņā
vēlētos ko vairāk askētisku un mierīgu.
Ārēji gan sportiskie akcenti ir acīm tīkami un jo vairāk uz šo auto skatās, jo vairāk tas sāk vizuāli iepatikties. Šis ir izteikts nišas produkts – sportisks auto ar lielu cenu. Uzskatu, ka Juke Nismo RS piestāv jauniešiem, kuri vēlas iegādāties kaut ko atšķirīgu no pelēkās masas.
Kārlis Puriņš
Brauc ar : Ford Galaxy
Ar mehānisko transmisiju šīs ir interesants auto!
Patīkami pārsteidza degvielas patēriņš, kas šosejas režīmā, ieslēdzot kruīza
kontroli, svārstījās ap 5-6 l/100km. Manuprāt, auto paredzēts diviem cilvēkiem.
Pie auto trūkumiem var pieskaitīt bagāžas nodalījumu, kurā nav neviena
nodalījuma sīklietām, savukārt interjera dizains šķiet jau visai novecojis un
es noteikti labāk priekšroku dotu Mazda CX-3.
Novērtējot salona apdari, šķiet, ka sasniedzot 60 000 nobraukumu, daudzviet salonā būs dzirdama apdares grabēšana. Eksterjerā man traucē dažādie izbīdījumi un nelīdzenumi, kuros sakrājas netīrumi un automazgātuvēs tos ir grūti iztīrīt.Izvēloties Nismo RS, noteikti nepieciešams izvēlēties mehānisko transmisiju, lai pilnībā izbaudītu dzinēja jaudu, tomēr pilnībai vēlētos arī pilnpiedziņu. Es labāk dotu priekšroku Nissan Qashqai, kas, protams, ir krasi atšķirīgs auto, taču vizuāli pievilcīgāks un komfortablāks.
Valdis Kalniņš
Brauc ar : Volvo S60
Ņemot vērā to, ka šim auto ir 1,6 litru dzinējs, to
noteikti var saukt par dinamisku, lai arī es vēlētos vēl lielāku zirgspēku
skaitu. Līkumos auto ir stabils, tomēr testa brauciena laikā nācās pierast pie
jūtīgas stūres. Interjerā ļoti simpatizē sporta sēdekļi un kopumā salons
ir gana ietilpīgs šāda izmēra automašīnai. Kas attiecas uz skaņas izolāciju,
tas Juke Nismo RS noteikti nav viens no klusākajiem piemēriem un tam par pamatu
kalpo patīkami sportiskais izplūdes sistēmas tonis.
Ārēji auto man šķiet pievilcīgs un tā sportiskie akcenti rosina arī uz visai ekstrēmu braukšanas manieri. Uzskatu, ka šis auto ir paredzēts jauniem cilvēkiem, taču šajā vecuma grupā iecienīto BMW marku šim japāņu auto būs grūti izkonkurēt. Ja Nismo RS cena būtu zemāka, tad arī pats apsvērtu šī auto iegādi.
Vjačeslavs Emburs
Brauc ar : Ford Focus
No pozitīvajām īpašībām varu minēt auto izskatu un
gaitas īpašības. Manuprāt, šim auto labāk piestāv pilnpiedziņa, neraugoties uz
to, ka tā apvienota ar variatora transmisiju, kas sporta režīmam nav piemērota.
Ar dzinēja jaudu esmu apmierināts, tomēr neuzskatu, ka sniegtā dinamika ir
Nismo RS nosaukuma cienīga.
Biju vīlies dažādos interjera apdares elementos.
Lai arī kvalitāte bija apmierinoša, tik daudz plastmasas paneļu automašīnai,
kura ir šādā cenu kategorijā, gluži vienkārši nepiestāv. Priekšā sēdošajiem
brīvā vieta ir pietiekami daudz, ko gan nevar teikt par aizmuguri, kur sēžot ilgākā
ceļa posmā pasažieri izjutīs diskomfortu. Domāju, ka sportiskais Juke ir
paredzēts jauniešiem ar stabiliem ienākumiem, kuri vēlas iegūt savā īpašumā
ārišķīgu auto. Arī pats apsvērtu šāda auto iegādi, ja vien tas būtu nedaudz lētāks.
Armands Tālums
Brauc ar : Škoda Fabia
Auto ir stabils un stingrs. Pilsētas apstākļos auto
dinamika ļauj veikt straujus un īsus paātrinājumus, tāpēc iekļauties kopējā
plūsmā nav problēmu. Arī uz šosejas automašīna demonstrē raksturu, ļaujot
saņemt visu dzinēja jaudu. Salonā valda pietiekami liels klusums un priekšā
sēdošie ar aizmugurējiem pasažieriem var sarunāties bez liekas piepūles. Pārsteidzoši,
ka 1.90m garam cilvēkam aizmugurē bija pietiekami daudz vietas.
Patīkami, ka salonā bija tumšie griesti un arī ādas salona apdare izskatās iespaidīgi. Sportiskie sēdekļi ir ērti, taču tie apgrūtina gan iekļūšanu, gan izkļūšanu no automašīnas. Ārēji Juke beidzot ir kļuvis nopietnāks un šī versija pierāda, ka ar mazo auto tagad ir jārēķinās arī apkārtējiem. Iepriekš ir bijusi pieredze ar sporta versijām un jāteic, ka šādus auto satiksmē respektē un dod priekšroku, kas ir patīkami.
Jānis Kurtišs
Brauc ar : Toyota Avensis
Šī bija mana pirmā pieredze ar Nissan automašīnām un
šis auto ir tiešām sportisks. Dzinēja jauda ir pietiekama un ikdienas satiksmē
lieka zirgspēku rezerve vienmēr noder. Ārēji auto šķiet visai ietilpīgs, tomēr
vieta salona aizmugurē ir pārāk maza. Salona izolācija varēja būt labāka - itin
labi dzirdams riepu troksnis, taču to varētu atrisināt, izvēloties riepas ar
mīkstāku sastāvu.
Auto ir bagātīgi aprīkots, ietverot jaunākās drošības un komforta sistēmas, bet neesmu pārliecināts, ka ikdienas auto lietotājam tas viss ir nepieciešams. Ja es iegādātos šādu auto, izvēlētos priekšpiedziņas versiju, bet komplektācijā iekļautu riepu spiediena kontroli un, iespējams, joslu maiņas sensoru.
Zigurds Roga
Brauc ar : Volvo XC90
Vizuāli tas ir ļoti skaists un to pašu var teikt arī
par interjeru. Sportiskie sēdekļi ir labi piemēroti pieaugušajiem, savukārt
aizmugurē ir iespējams iesēdināt tikai bērnus. Interjera kvalitātes ziņā varu
uzslavēt stūres apdarei izmantoto ādas materiālu, kas neslīd un nodrošina ērtu
braukšanu, savukārt plastmasas panelis labāk izskatītos, ja būtu matēts.
Interesanti, ka, neskatoties uz ārēji skaļo izpūtēju, salonā valda pietiekami
liels klusums.
Modifikācija ar mehānisko transmisiju sniedz iespaidīgu paātrinājumu, taču, ātri uzņemot ātrumu, stūre kļūst ļoti jūtīga un ir grūti saglabāt taisnvirziena kustību. Ikdienā būtu grūti izmantot visu dzinēja potenciālu, jo Latvijā vēl nav šosejas ar lielu atļautu maksimālo braukšanas ātrumu, tāpēc uzskatu, ka ar 218 ZS pilnībā pietiek. Uzskatu, ka Juke Nismo RS būtu lieliska dāvana jaunietim izlaidumā.
Andris Stabiņš
Brauc ar : Subaru Impreza
Šobrīd vizuālais tēls krietni vien apsteidz dzinēja jaudu un tā nedrīkst būt Nismo RS modeļa gadījumā. Braucot ar pilnpiedziņas versiju, kurai ir automātiskā transmisija, nav īsti iespējams izjust paātrinājumu, kādu varētu gaidīt no vairāk nekā 200 ZS. Vērtējot pozitīvās īpašības, noteikti jāuzslavē interjers - sportiskie sēdekļi un tumšie griesti. Arī eksterjera sportiskie elementi piešķir tam īpašu odziņu. Patika arī priekšējā diferenciāļa darbība un precīzā vadāmība. Man personiski netraucēja izplūdes sistēmas dobjā skaņa un varu atzīmēt arī interesantu faktu, ka šāda toņa pavadījumā ir vieglāk aizmidzināt mazu bērnu, salīdzinot ar ikdienas klusajiem auto.
Pārsteidza mīkstā gaita, kas automašīnām ar 18 collu diskiem nav bieža parādība, bet tai pat laikā līkumos auto ir ļoti stabils. Man
šķiet, ka šis ir sporta auto sieviešu auditorijai, kurai nav nepieciešami
strauji paātrinājumi, bet kopumā ļauj baudīt gana labu dinamiku.
Priekšpiedziņas versija šajā gadījumā būtu mans favorīts. Uzskatu, ka šī auto cena ir adekvāta un tas ir labs variants, izvēloties otro auto.
Aigars Laurinovičs
Brauc ar : Subaru Impreza WRX
Priekšpiedziņas un pilnpiedziņas Juke Nismo RS
versijas ir pilnīgi atšķirīgas un visvairāk pozitīvo īpašību piemīt tieši
modifikācijai ar priekšpiedziņu. Tā ir ātrāka, vieglāka, jaudīgāka, ar asāku vadāmību un
iespaidīgāku skaņu, kas šāda tipa automašīnai nav mazsvarīgi. Pilnpiedziņas
modifikācija ar variatora pārnesumkārbu manuprāt neļauj izbaudīt
pilnu dzinēja potenciālu, tiesa, ziemas apstākļos, uz piesnigušiem lauku ceļiem vērtējums šai versijai būtu
daudz pozitīvāks.
Priecēja, ka variators ļauj pārslēgt pārnesumus arī mehāniski un
bez liekas aiztures. Vērtējot no braukšanas viedokļa, nelielais auto ir tiešām
saturīgs un demonstrē labu sniegumu. Domāju, ka arī trases apstākļiem Nismo RS
ir piemērots un prasmīgās rokās tas spētu uzrādīt arī labus apļa laikus.
Dzintars Dambis
Brauc ar : Audi A4
Ja ir vēlme iegūt sportiskas izjūtas, tad jāizvēlas
versija ar mehānisko transmisiju. Pilsētas ikdienas satiksmē labāk varēs
iejusties ar variatora pārnesumkārbas modeli, kas strādā ļoti līgani un sniedz
pietiekamu jaudu un strauju paātrinājumu. Salonā nepatika izmantotā apdares plastmasa,
kas standarta versijā nav izmantota.
Domāju, ka Juke Nismo RS vislabāk iederas ārpus pilsētas, kur ir gan šosejas, gan grants seguma posmi. Mērķauditorija sportiskajai versijai noteikti ir jaunieši. Sev šāda modeļa kandidatūru izskatītu vien gadījumā, ja būtu nepieciešams otrs auto, tomēr par šādu cenu gribētos vēl vairāk jaudas.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...