Ziņas

Ženēvas auto izstāde 2016: Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo 159 pēctecis
Aizmugures piedziņas un pilnpiedziņas versijas
Ženēvas auto izstāde 2016

Alfa Romeo izvēlējās visai netipisku veidu, kā plašāku publiku iepazīstināt ar jauno Giulia. Pērn Frankfurtē tika prezentēta modeļa spēcīgāka versija Quadrofoglio Verde, kas ir tiešs konkurents BMW M4, savukārt pusgadu vēlāk Ženēvā itāļu autoražotājs debitējis ar Giulia standarta versiju.

Atskaitot Ferrari inženieru veidoto 510 ZS dzinēju, Giulia ieguvis vairākas pircējiem saprotamākas un pieejamākas modifikācijas. Kopumā motoru gamma sastāvēs no trim dzinējiem. Vienīgais benzīna pārstāvis būs 200 ZS 2,0 litru turbomotors  ar astoņpakāpju automātisko transmisiju.

Lielāku popularitāti varētu iemantot 2,2 litru dīzeļdzinējs, kas atkarībā no versijas attīsta 150 vai 180 ZS. Abi ir savienojami ar iepriekš pieminēto automātu vai sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

Standarta izpildījumā Giulia būs ar aizmugures piedziņu, bet dažas aprīkojuma versijas piedāvās arī pilnpiedziņu.

Ražotājs apgalvo, ka auto radīs neizmērojamu braukšanas prieku, pateicoties lieliskai 50/50 izsvarojuma attiecībai un sabalansētajai balstiekārtai, priekšā izveidojot divsviru balstiekārtu, bet aizmugurē daudzsviru.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz E-klases universālis

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla izvēle, ja esat uzņēmuma autoparka vadītājs, kurš vēlas iegādāties ietilpīgu automobili un nav gatavs pilnībā pāriet uz elektrisko piedziņu.