Vērtē lasītāji
Volkswagen Golf: vērtē Whatcar.lv lasītāji
Atjauninātais VW Golf
Ielūdz Volkswagen dīleris Moller Auto Lidosta
Vērtē What Car? lasītāji

Vispirms, tam ir dažas kosmētiskas pārmaiņas - jauni buferi priekšā un aizmugurē, jauni lukturi, bet - pats galvenais - jaunas komforta opcijas salonā - to vidū 9,2 collu informācijas un izklaides sistēmas skārienjutīgais ekrāns, kas ļauj funkcijas kontrolēt ar žestiem - vienkārši kustinot roku gaisā.
Pieejams arī Volkswagen Active Info displejs, kas atgādina Audi Virtuālo Kokpitu un nomaina tradicionālās ciparnīcas ar ekrāniem, kurus var mainīt pēc nepieciešamības, liekot akcentu uz navigāciju vai citu noderīgu informāciju.
Kopā ar Whatcar.lv lasītāju komandu mēs devāmies uz Moller Auto Lidosta - Volkswagen centru izmēģināt atjaunināto VW Golf, kura motoru klāstu papildinājis arī 1,0 litra tilpuma trīscilindru benzīna turbomotors.
Vai izmaiņas ir tā vērtas? Lūk viņu viedokļi šajā reportāžā! Skaties arī VW Golf lasītāju testa brauciena video!
Sintija Purviņa
strādā dizaina kompānijā
Es šobrīd esmu piecdurvju hečbeka meklējumos, tāpēc bija
interesanti izmēģināt

Protams, man kā sievietei ļoti ērta šķiet sistēma, kas palīdz novietot auto stāvvietā, taču tā nav gluži par velti. Bagāžas nodalījumā var ievietot pāris lielas ceļasomas un vēl šo to, tāpēc Golf šķiet itin praktisks braucieniem uz festivāliem vai tālākos maršrutos. Ja izdotos vienoties par labu finansējuma piedāvājumu, es noteikti izvērtētu Golf iegādes opciju.
Vērtējums:
Aigars Laurinovičs
IT speciālists
Brauc ar: Subaru Impreza
Pēc braukšanas īpašībām mašīna ne ar ko neatšķiras no
citām līdzīgas klases auto.
Piekare pietiekoši stingra, tomēr vietām izsit cauri Latvijas ceļu nelīdzenumus. Līkumos tur pietiekoši labi. Braucot ar 1,0 litru versiju ir skaidrs, ka apdzīšanas manevri ir jāplāno laicīgāk. Salons ir vienkāršs, bet pārdomāts, ietilpīgs. Dārgākajās versijās ir digitālais instrumentu panelis, kas izskatās ļoti labi, tomēr tas ir jāpastudē, lai izvērtētu tā priekšrocības. Es laikam netērētu papildu naudu par to.
Katrā ziņā auto atjauninātā versija ir papildināta ar daudz viedajām opcijām, komforta aprīkojumu, LED lukturiem un daudz ko citu, ārēji īpaši nemainoties. Tomēr, ja reāli paskatās, tas auto būs kāda uzņēmuma menedžeru auto, līdz ar to , manuprāt, Latvijā šīs foršās lietas redzēsim maz. Es izvērtēšu arī līdzīgus piedāvājumus no Škoda un Seat, lai saprastu - kas galu galā ir izdevīgāk.
Pēc braukšanas īpašībām mašīna ne ar ko neatšķiras no
citām līdzīgas klases auto.

Katrā ziņā auto atjauninātā versija ir papildināta ar daudz viedajām opcijām, komforta aprīkojumu, LED lukturiem un daudz ko citu, ārēji īpaši nemainoties. Tomēr, ja reāli paskatās, tas auto būs kāda uzņēmuma menedžeru auto, līdz ar to , manuprāt, Latvijā šīs foršās lietas redzēsim maz. Es izvērtēšu arī līdzīgus piedāvājumus no Škoda un Seat, lai saprastu - kas galu galā ir izdevīgāk.
Vērtējums:
Lauris Jauģietis
Brauc ar: Volkswagen Passat B7
Par optimālāko VW Golf modifikāciju klāsta dzinēju uzskatu

1,6 litru tilpuma dīzeli, kura dinamika, manā izpratnē, ir pielīdzināma 1,4 litru TSI benzīna motoram. Salīdzinoši trīscilindru 1,0 TSI šķita mazliet pašvaks. Tomēr, atstājot motoru izvēli katra paša ziņā, VW Golfs joprojām ir mēraukla savā klasē, ar kuru salīdzināt ikvienu ģimenes auto segmenta jaunpienācēju.
Vadītāja sēdpozīcija ir ērta, kā ikvienā VW markas auto, plašs stūres regulējumu diapazons, ļauj pielāgot ikviena auguma specifikai. Jāuzslavē plašāks drošības tehnoloģiju klāsts - ņemot vērā augošo satiksmes intensitāti uz ceļa, tas ļoti palīdz. Es noteikti izvēlētos adaptīvo kruīza kontroli, jo braucot tumsā vai miglainā laikā un uz ārpus pilsētas ceļiem tā ļoti palīdz. Tā noteikti ir iztērētās naudas vērta.
Vērtējums:
Jānis Zeps
Brauc ar: Subaru Outback
VW Golf ir stipri komfortablāks nekā biju iedomājies, lielu
izbrīnu radīja tas, cik
ērti pie stūres ir liela auguma cilvēkam. 1,4 litru tilpuma benzīna TSI turbomotors šķita ideāli atbilstošs Latvijas apstākļiem, uz šosejas mierīgi pietika jaudas apdzīt, jāgaida 1,5 litru tilpuma agregāts, kam jaudas būs vēl vairāk. Komforts salonā ir labs, taču kompaktas klases mašīnu manuprāt nav jēgas salīdzināt ar luksusa klasi. Protams, vēja troksnis ir dzirdams, taču tas nav nepanesams.
No papildus opcijām es izvēlētos dinamisko kruīza kontroli, ļoti vērtīga opcija, kad tev uzreiz mašīna automātiski bremzējas līdz pat pašai nullei. Varbūt parkošanos palīgu neizvēlētos. Tiesa gan, atjauninātās versijas atšķirība galvenokārt slēpjas tieši tehnoloģiju ziņā, tāpēc man tas nebūtu kritisks faktors, izvēloties vienu vai otru Golf.
VW Golf ir stipri komfortablāks nekā biju iedomājies, lielu
izbrīnu radīja tas, cik

No papildus opcijām es izvēlētos dinamisko kruīza kontroli, ļoti vērtīga opcija, kad tev uzreiz mašīna automātiski bremzējas līdz pat pašai nullei. Varbūt parkošanos palīgu neizvēlētos. Tiesa gan, atjauninātās versijas atšķirība galvenokārt slēpjas tieši tehnoloģiju ziņā, tāpēc man tas nebūtu kritisks faktors, izvēloties vienu vai otru Golf.
Vērtējums:
Edgars Barbaks
žurnāla "FS Latvija" galvenais redaktors
Brauc ar: BMW 525d M Sport
Es nekad nebiju braucis ar Golf taču šis, jaunākās paaudzes
modelis ir diezgan

Es domāju, ka bagāžas nodalījuma izmērs ir pilnīgi pietiekams maniem makšķerēšanas un sporta piederumiem, kā arī nedēļas nogales izbraucieniem ar bērniem. Kopumā braukšana ar Golf ir patīkama, vadītāja sēdeklis ir komfortabls un visas kontroles ierīces salonā ir ērti izvietotas. Interesanti, ka Golf papildaprīkojumā tagad ir tādas pat biznesa klases auto cienīgas opcijas kā jaunākajā 5.sērijas BMW – piemēram, iespēja atsevišķas funkcijas kontrolēt ar žestiem.
Vērtējums:
Andris Jansons
Brauc ar: Kia Ceed
Man bija ļoti liela vēlēšanās salīdzināt ar pēdējās paaudzes
pirms-feislifta versiju,

Šīm smalkajām drošības un komforta papildlietām ir vajadzīgs laiks, lai viņas apgūtu, iemācītos ieslēgt, iemācītos, ko viņas dara, taču skaidrs, ka atpakaļskata kamera ir laba lieta, jo man dzīvē nav bijusi iespēja ar tādu braukt. Nākošais, es uzreiz mērķtiecīgi gāju pie 1,0 litru tilpuma trīscilindru Golf ar DSG, lai saprastu vai tas ir kaut kas reāls. Pirms tam biju pabraucis ar Volksvagen Lupo, kuram arī tāds pats cilindru skaits un tas pats viens litrs. Toreiz, kad mēģināju uzspiest, man likās, ka es sēžu mazā lidmašīnītē un tūlīt pacelšos, jo viņš uz priekšu neiet. Taču šajā Golf es esmu patīkami pārsteigts - varbūt 1,4 TSI ar manuālo transmisiju varētu būt visdinamiskākais, bet man visvairāk patika tieši 1.0 litru tilpuma motors.
Vērtējums:
Raimonds Viļums
Uzņēmējs
Brauc ar: Range Rover Evoque
Atjauninātā VW Golf 1,0 litru tilpuma TSI trīscilindrīgais motors manā izpratnē
domāts vienam

Sāk kaut kā rūkt, kaukt, paskaties – ā, es minu par daudz. Šogad - paldies Dievam - man tikai divi soda punkti vairs tikai palikuši. Drīz jau palikšu pavisam labs. Kas attiecas uz Golf - braukšana patīkama, stūre klausa, vienīgi jāizvēlas pareizais motors. Katrā ziņā, manā gadījumā tas nebūs 1,0 litru tilpuma variants!
Vērtējums:
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...