Lietota Audi Q7 pirkšanas padomi
Atsauksmes par Audi Q7 (2005 – 2015)
Audi Q7 tipiskās problēmas
Kas jāņem vērā, pērkot lietotu Audi Q7
Pirmās paaudzes Q7 kļuvis
par iecienītu pirkumu kā ģimenes auto, jo ir pieejams ar pilnvērtīgām septiņām
sēdvietām. Salona ietilpības un pasažieru komforta ziņā var vilkt paralēles ar
Mercedes-Benz GL-klasi.
2009. gadā Q7 tika atjaunināts, iegūstot virkni
kosmētisku uzlabojumu un LED dienasgaitas gaismas, savukārt interjerā no šā
izlaiduma gada ir jau kvalitatīvāki apdares materiāli un pārveidots
mērinstrumentu panelis. Modernizācija skāra arī Q7 dzinējus, padarot tos
efektīvākus.
Vislabāk Q7 jūtas uz gluda asfalta seguma, taču quattro
pilnpiedziņa ļauj to izmantot arī vietās, kur ceļa nav. Modeļiem ar pneimatisko
balstiekārtu var paaugstināt virsbūves klīrensu, kas ļauj labāk pārvarēt
dažādus šķēršļus.
Kam pievērst uzmanību, pērkot lietotu Audi Q7?
200 000 km
nobraukuma robeža ir brīdis, kad var nākties plānot pneimopiekares remontu.
Bieži novērotas manipulācijas ar Q7 odometriem, tāpēc noskatītā auto vēstures
pārbaude ir īpaši svarīga. Lielākās problēmas saistītas ar eksemplāriem, kuru
nobraukums pārsniedz 300 000 km. Bojāti reduktori un nolietotas pusasis ir
tikai dažas no šādu auto likstām.
3,0 litru dīzeļdzinējam ar mazu atlikušo
resursu raksturīgs pārmērīgs sadales vārpstu nodilums, kā arī aizkvēpis DPF
filtrs, kas jauniem auto tiek uzstādīts, lai mazinātu kaitējumu videi. Šo
filtru iespējams iztīrīt vai arī nopirkt jaunu, taču, ņemot vērā diezgan
iespaidīgās izmaksas, vairumā gadījumu Q7 īpašnieki Latvijā piever acis uz
gaisa tīrību un izšķiras par labu filtra deaktivizācijai, ko nereti apvieno ar
dzinēja čiptūningu. Rezultātā motoram ir vairāk jaudas, mazāks degvielas
patēriņš un arī par DPF filtru vairs nav jāuztraucas. Šāds pasākums izmaksā
aptuveni 300 eiro.
Dārgākās apkopes motoru arsenālā radīs 4,2 V8 un 6,0 V12 TDI dīzeļdzinēji, kas arī izskaidro to niecīgo popularitāti lietoto auto tirgū.
Mūsu
rekomendācijas, pērkot lietotu Audi Q7
Par apmēram pusi no jauna
Q7 cenas – orientējoši 30 000 eiro – var atrast 2012.–2013. gada izlaiduma
modeli ar labu komforta aprīkojumu un nelielu nobraukumu.
Lai labāk noturētu
auto tālākpārdošanas vērtību, noteikti būtu jāizvēlas eksemplārs ar S-Line
aprīkojuma paketi, kas Audi gadījumā ir svarīgāka opcija par BMW M-pakotni.
Jāņem gan vērā, ka S-line iespējamas trīs dažādas versijas. Uz priekšējiem
spārniem redzamais S-line logotips var nozīmēt, ka no visa iespējamā aprīkojuma
uzstādīta tikai sportiska tipa stūre, nevis sporta sēdekļi un citi aksesuāri.
Dzinēju klāstā prātīgākā izvēle ir 245 ZS 3,0 TDI ar astoņpakāpju automātisko transmisiju. Līdz 100 km/h tas ļauj paātrināties 7,8 sekundēs, vidēji tērējot vien 8 litrus dīzeļdegvielas.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...