Ziņas

Jeep Gladiator pikaps Eiropā pieejams ar 260 ZS dīzeļdzinēju

Jeep Gladiator pikaps
3,0 litru tilpuma dīzeļdzinējs
260 ZS un 600 Nm

Jeep nāk klajā ar jaunu modeli - Gladiator, tādējādi atgriežoties pikapu tirgū pēc 27 gadu ilgas pauzes.

“Jaunais Gladiator ir izcila Jeep autentiskā dizaina, funkcionalitātes un bezceļu jaudas kombinācija. Tas daļēji ir līdzīgs Wrangler – abām automašīnām ir divdaļīgs šasijas dizains, kā arī citi līdzīgi šasijas elementi un tehnoloģijas, taču Gladiator ir izveidots daudzpusīgāks. Tas noteikti iekaros mūsu autobraucēju sirdis, jo Jeep klienti ir īsti piedzīvojumu meklētāji, un daudzi jau sen interesējās, vai uzņēmuma plānos ietilpst izveidot jaunu pikapu. Esam pārliecināti, ka viņi priecāsies dzirdēt par jauno Gladiator,” stāsta Arnolds Ardzevičs, Autobrava Motors pārdošanas vadītājs un Jeep oficiālais pārstāvis.

Bezceļu braukšanas sistēmas

Visi Gladiator modeļi, kas būs pieejami Eiropā, būs aprīkoti ar 3 litru EcoDiesel dzinēju ar aptuveni 260 zircon jaudu un 600 Nm griezes momentu. Tāpat, kā ierasts, dzinējs aprīkots arī ar standarta degvielas taupības Engine Stop-Start (ESS) tehnoloģiju. Auto aprīkots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet Gladiator kravnesība ir 725 kg un vilktspēja līdz pat 2 722 kg.

Jebkurš Jeep ir neatkārtojams ar tā bezceļu braukšanas spējām, un arī Gladiator šajā ziņā nav izņēmums. Automašīnai ir elektroniska griezes momenta sadales sistēma, kas ļauj vienmērīgi sadalīt jaudu, nodrošinot optimālu saķeri, savukārt dzinējam un vairākiem piekares sistēmas elementiem tiek nodrošināta papildu aizsardzība. Izvēloties Sport vai Overland versiju, pikaps tiek aprīkots arī ar Command-Trac pilnpiedziņas sistēmu ar pazeminātā pārnesuma attiecību 2,72:1 un izturīgajām Dana 44 priekšējām un aizmugurējām asīm ar 3,73 aizmugurējo asu attiecību. Savukārt Rubicon versija aprīkota ar Rock-Trac pilnpiedziņas sistēmu ar Dana 44 priekšējām un aizmugurējām asīm ar “4LO” attiecību 4:1.

Automašīnas priekšrocības bezceļu apstākļiem ar to nebeidzas. Gladiator ir spējīgs uzbraukt līdz pat 43,6 grādu leņķim stāvās nogāzēs, pārvarēt 20,3 grādu slīpas uzbrauktuves un nobraukt lejā pa 26 grādu slīpām nogāzēm. Automašīnas klīrenss ir 28,2 cm un tā spēj izbraukt līdz pat 76 cm dziļu ūdenstilpi. Tāpat Gladiator Rubicon aprīkojumā ietilpst aizmugurējie bloķēšanas diferenciāļi, taču Sport un Overland komplektācijai tie jāpasūta atsevišķi. Rubicon ietilpst arī šim segmentam raksturīgā elektroniskā stabilizatora stieņa atvienošana, kas palielina riteņu kustību un bezceļu izbraukšanas spējas īpaši sarežģītu ceļu pārvarēšanai. Modeļiem, kas aprīkoti ar šo funkciju, ir arī 32 collu riepas un īpaši izturīgs tērauda aizmugures bamperis.

Ērta braukšana katru dienu


Veidojot Gladiator, inženieri centās apvienot Jeep leģendāro bezceļu izbraukšanas spēju ar izcilu komforta līmeni, braucot pa asfaltētiem ceļiem. Īpaši šim modelim ir izveidota daudzsaišu piekares sistēma, kā arī uzlabotas atsperes.

Ikdienas komfortu palīdz nodrošināt arī dažādi elektroniskie asistenti. Jeep Gladiator var tikt aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli ar Stop & Go funkciju, paštīrošu priekšējo kameru un aklo punktu uzraudzības sistēmu. Tāpat papildu standarta īpašībām autovadītāji iegūst arī ParkView aizmugurējā skata kameru, priekšējo un aizmugurējo parkošanās asistentu un elektronisko stabilizācijas kontroli (ESC) ar elektronisko pretapgāšanās sistēmu.

Gladiator pasažieriem pieejama ērtā ceturtās paaudzes Uconnect sistēma ar 7 collu (standarta variants) vai 8,4 collu (papildu aprīkojums) ekrāniem. Tāpat standarta aprīkojumā iekļauta navigācijas sistēma, Apple CarPlay un Android Auto savienojamības iespēja, balss kontrole ziņu rakstīšanai un citas funkcijas. Savukārt mūzikas cienītājus pārsteigs Jeep jaunā pikapa skaņas sistēma – auto aprīkojumā iespējams iekļaut zemfrekvences skaļruni un arī pārvietojamu Bluetooth bezvadu skaļruni, kas novietots aiz aizmugurējiem sēdekļiem un ir brīvi pārvietojams, ļaujot izbaudīt savu iecienīto mūziku arī pludmalē vai citās vietās, kur vairs nav nepieciešams braukt ar auto.

Aiz Gladiator aizmugurējiem sēdekļiem un zem tiem ir izveidota papildu mantu glabāšanas vieta drošai un nemanāmai kravas uzglabāšanai. Savukārt, ja nepieciešams pārvadāt lielāku kravu, sēdekļus iespējams salocīt un salona telpu iespējams izmantot kā kravas nodalījumu. Tāpat automašīnai iespējams noņemt jumtu un durvis, tādēļ Gladiator iespējams aprīkot ar papildu slēdzamu tvertni vēl drošākai mantu uzglabāšanai.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!