Mitsubishi krosoveri ASX, Eclipse Cross un Outlander PHEV: vērtē What Car? lasītāji
Whatcar.lv lasītāji izmēģina jaunākos Mitsubishi modeļus
Kurš SUV braucējiem patika vislabāk?
Testa brauciens Skandi Motors
Skandi Motors salonā uz īpašu WhatCar? lasītājiem organizētu testa dienu bija pulcējušies auto entuziasti gan ar, gan bez Mitsubishi markas automobiļu lietošanas pieredzi. Lūk viņu iespaidi par izmēģinātajiem jaunajiem krosoveriem.
Gunārs Svilāns
- Ikdienā brauc ar Volvo XC60
Outlander PHEV patika elektriskā daļa, taču piekare šķita mūsu ceļiem par cietu. Skaņas izolācija priekšā laba, aizmugurē gan vēlētos klusāku. Auto uz ceļa turas ļoti labi, bezceļos gan neizmēģinājām. Cena ar atlaidi varētu būt atbilstoša. Aprīkojums ļoti labs, vismaz izmēģinātajai bagātīgajai versijai. Aizmugures sēdeklim trūka regulēšana, kas savukārt bija Eclipse Cross modelim. Gan mazais izbīdāmais ātruma indikatora ekrāniņš, gan papildus displejs bija ļoti labi un aprīkojums kopumā ļoti patīkams. Eclipse Cross manuprāt piemērota mierīgiem braucējiem, jo variators nešķiet īpaši piemērots dinamiskai braukšanai. Būtībā jebkurš krosovers mūsu ceļa apstākļos ir piemērota izvēle gan lauksaimniekam, gan pilsētniekam.
Juris Brencis
- Ikdienā brauc ar BMW 530 un Opel Vivaro
Tā kā pats ikdienā izmantoju divus pavisam
atšķirīgus auto, tad man ir pašsaprotami pārslēgties un diezgan ātri
adaptēties. Eclipse Cross šķita mīkstāka un patīkamāka piekare, nekā Outlander
PHEV. Izmēģinātajam Eclipse Cross arī salonā sajūta ir patīkama un plaša.
Variatora transmisija man ir par lēnu, taču mierīgai braukšanai tā der ļoti
labi. Skaņas izolācija priekšā sēdošiem ir laba, bet aizmugurē pa akmeņainu
ceļu gan mazliet par skaļu. Head-up displejs manuprāt ir ļoti noderīga opcija,
tāpat kā aizmugures sēdekļu regulēšanas iespējas. Salona apdare kvalitatīva,
vadības sviras un kloķīši viegli saprotami un ērti sasniedzami. Eclipse Cross ir
laba mašīna ģimenei.
Outlander PHEV, protams, ir īpaši piemērots pilsētai, ja ņem vērā tā spējas gana lielu attālumu nobraukt pilnībā elektriskā režīmā. Taču par šo iespēju ir jāpiemaksā un joprojām ir jautājums par atmaksāšanos, ņemot vērā, ka mūsu valstī pagaidām nav paredzēta nekāda atbalsta politika, kā tas ir citviet, kur šādu automašīnu popularitāte tādēļ ir nesalīdzināmi lielāka.
Kārlis Priedītis
- Ikdienā brauc ar Mitsubishi Outlander
No sava iepriekšējās paaudzes Outlander
pārsēžoties kompaktajā ASX nesajutos kā zemākas klases auto. Ļoti viegli
pierast pie visām vadības svirām. Jāteic, ka jaunās paaudzes Mitsubishi kopumā
šķiet salīdzinoši augsts salona apdares kvalitātes līmenis, salīdzinot ar
konkurentiem. Ļoti laba un ērta informatīvā sistēma – uz lielā ekrāna var
izvest visas telefona funkcijas. ASX modeli jau agrāk biju izskatījis kā
potenciālo pirkumu, tādēļ tas man ir diezgan labi pazīstams un varu teikt,
jaunais modelis ir liels solis uz priekšu.
Eclipse Cross salonā šķita šaurāks – pārāk
masīva vidus konsole, pašauri sēdekļi. Testētajam auto bija ļoti labs
aprīkojums – kruīza kontrole un citas modernās tehnoloģijas, kā arī ļoti
kvalitatīva salona apdare.
Outlander PHEV kā neierastam elektroauto sākumā šķiet diezgan daudz un pat mulsinošas izvēlnes. Vispirms viss jāsakonfigurē un tad var braukt. Taču braukšana ļoti patīkama, ar nākotnes elpu. Outlander PHEV cietā piekare nedaudz laupīja komfortu, kuru biju sagaidījis no šīs mašīnas. Nedaudz pretrunīgi – sportiska piekare, bet pārējais viss vērsts uz ekonomisku un ērtu braukšanu.
Madara Boša
- Ikdienā lieto “koplietošanas” automašīnas
Ar Outlander pašai ir diezgan liela pieredze,
jo savulaik tas bija darba auto. Elektromobiļa hibrīdtehnoloģija ir ļoti laba
lieta, taču testētajam modelim pa sliktiem ceļiem prasījās vairāk komforta.
Salīdzinot ar Outlander, Eclipse Cross patika labāk, varētu pat apsvērt tā iegādi, jo pašlaik tieši domāju par jauna auto pirkšanu. Ļoti ērts, komfortabls salons, gan priekšā gan aizmugurē sēdošajiem. Ļoti labs aprīkojums un skaņas izolācija arī šķita pietiekama.
Gints Varapoga
- Ikdienā brauc ar Mercedes-Benz ML
Pirmais iespaids par visiem trim auto – ļoti
viegli un ātri adaptēties vadītāja vietā, jo viss ir labi saprotams un ātri
sasniedzams. Eclipse Cross patika dizains, salona iekārtojums un pieejamais
aprīkojums. Ļoti laba vadāmība, gaita ne pa mīkstu ne pa cietu – manuprāt pašā
laikā. Salons gana plašs un ērts, taču manai ģimenei ar trīs bērniem tomēr
prasītos lielāks plašums. Neraugoties uz to, ASX patika pat vēl labāk, kaut gan
aprīkojums tam bija pieticīgāks.
Outlander hibrīds izraisīja sajūsmu. Ja būtu gana līdzekļu, to pirktu, bet šāda cena gan man par augstu. Ļoti labs aprīkojums un tehnoloģiskais līmenis. Kopumā vislabākie iespaidi.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...