Pirmais brauciens: Jaunā Mercedes-Benz S-klases prototips
Aizmugurējo riteņu stūrēšanas funkcija
Apgriešanās radiuss - labāks nekā A-klasei
Būs arī spraudņa hibrīds
Mercedes-Benz
apgalvo, ka septītās paaudzes S-klases limuzīns ieviesīs revolūciju luksuss
auto segmentā, pateicoties tā jaunajai šasijai ar aizmugures riteņu
piestūrēšanas funkciju un dažādiem iestatījumiem, kas padarīs auto gaitu vēl
komfortablāku un vairāk vērstu uz vadītāju nekā jebkad agrāk.
Septītās paaudzes
limuzīnu plānots atklāt šī gada septembrī, bet pirmie pircēji to varētu saņemt
2021. gada pirmajā pusē. Šīs būs pirmais S-klases Mercedes-Benz, kas ieguvis
četru riteņu stūrēšanas sistēmu. Tā ir funkcija, ko jau šobrīd izmanto tā
sīvākie konkurenti – Audi A8 un 7. sērijas BMW. No vācu trijotnes tieši BMW
vienmēr bijis visvairāk orientēts uz vadītāju, taču tagad tas varētu mainīties.
Kamēr sāncenšu
piedāvātā2s sistēmas pagriež aizmugures ratus vien par dažiem grādiem, Mercedes
izstrādātā sistēma nodrošinās komercauto cienīgu pagrieziena rādiusu - līdz pat
10 grādu leņķim. Tas limuzīnam ļaus samazināt apgriešanās rādiusu par diviem metriem,
sasniedzot 8,2 metrus, kas ir mazāk nekā A-klases modelim. Piemēram, Audi A8 ar
Dynamic All-Wheel Steering aprīkojumu rādiuss ir 11,4 metri.
Tas būs būtisks
ieguvums pilsētvidē un pirmais testa brauciens pierādīja, ka veiktie uzlabojumi
tiešām snieguši vērā ņemamu rezultātu, limuzīnam manevrējot kā izmēros krietni
mazākam auto. Tām S-klases versijām, kas aizmugurē būs aprīkotas ar atšķirīga
izmēra riepām nekā priekšā, izmantos sistēmu, kas spēs pagriezt ratus piecu
grādu leņķī.
Tāpat uzlabota arī
4Matic pilnpiedziņas un E-ABC sistēma, kā arī pilnveidota aktīvā balstiekārta uzlabotam
braukšanas komfortam. Standartaprīkojumā S-klase iegūs jaunizveidotu Airmatic pneimatisko
piekari.
Uz MRA platformas
veidotā S-klase būs pieejama trīs garenzbāzes versijās – standarta (3106mm),
garajā (3216mm) un pagarinātajā. Jaunā virsbūve ir ne tikai vieglāka, bet
nodrošina arī vairāk brīvas telpas salonā sēdošajiem.
Tāpat kā
priekštecis, arī jaunais limuzīns tiks ražots Merdeces-Benz, AMG, Maybach un
Pullman veidolos. Tiesa, S-klases kupeja un kabriolets krituši par upuriem
izmaksu samazināšanas plānam, tāpēc šīs modifikācijas vairs neredzēsim.
Mercedes pagadām
vēl nav atklājis dzinēju gammu, taču uzticami avoti vēsta, ka limuzīns iegūs
3,0 un 4,0 litru benzīna turbomotorus ar hibrīda tehnoloģiju, kā arī 2,9 litru
sešcilindru dīzeļdzinēju. Maybach versijā zem motora pārsega tam būs 6,0 litru
V12 benzīna agregāts.
Vienīgais spraudņa
hibrīds izmantos 3,0 litru turbomotoru, kas sakombinēts ar elektrismo motoru un
31,2 Wh litija jonu akumulatoru no GLE 350de. Pilnībā elektriskajā režīmā būs
iespējams veikt 100 km distanci.
Pirmais brauciens
pierādīja, ka Mercedes atkal ir izvirzījis jaunus tehnoloģiju standartus,
piemēram, pilnībā digitālo instrumentu paneli, kurā redzams 3D attēls,
neizmantojot 3D brilles.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...