Testa brauciens

Hyundai Tucson testa brauciens

Spēcīgs, autentisks dizains ar neparastu gaismas tehniku
Plaša hibrīdmotoru izvēle dažādām gaumēm un iespējām
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā lai to saka - tālredzīgāka? Nu piemēram - tam joprojām ir dīzelis. Hyundai negrasās atteikties no efektīvākā iekšdedzes dzinēja kā japāņi. 

Benzīna motoru sarakstā Tuksonam izbūvēta vesela hibrīdu piramīda, kuras apakšā ir pavisam parasts benzīna turbomotors ar rokas kārbu, bet virsotne nemaz nav pabeigta, jo plug in hibrīds iznāks vēlāk. Benzīnmotora pamats visiem ir vienāds - 1,6 litru T-GDI turbodzinējs.

Vislētākajā Tuksonā tam vispār nav nekādas hibrīdiekārtas, taču nav arī automātiskās kārbas. Jaunā Hyundai Tucson cenu diapazons ir ierasti plašs - no 23 tūkstošiem eiro par bāzes modeli līdz pat 40 000 par Premium ar visu iekļautu plus vēl dažām ekstrām, piemēram, panorāmas jumtu.

Tucson nav tikai jauns modelis, tā ir jauna Hyundai automašīnu attīstības pakāpe. Visticamāk, ka pirktākais Tucson būs ar benzīnu un priekšpiedziņu, jo izskats jau nemainās, bet cena gan. Balva par gudru izvēli būs kosmiskā radiatora reste ar slepenajiem lukturiem. Lūk tā!

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Hyundai Inster

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē pilsētas apvidus automobili. Mēs izvēlētos In versiju, jo, lai gan tā maksā nedaudz vairāk, tā ir daudz universālāka.