Hyundai prezentē pirmo modeli uz jaunās elektroauto platformas - IONIQ 5
480 km ar vienu uzlādi
Spēs vilkt 1600 kg piekabi
10 līdz 80% akumulatora uzlāde 18 minūtēs
Futūristisks dizains
Dizains atsauc atmiņā uzņēmuma pirmā sērijveidā ražotā automobiļa Hyundai Pony drosmīgo stilu, simbolizē 45 gadus ilgo Hyundai dizaina attīstības ceļu un ar paceltu galvu raugās nākotnē.
IONIQ 5 dizainu raksturo akurātas un asas līnijas. Akumulatora elektroautomobiļa precīzi veidotās virsmas un formas rada šķautņainu, gandrīz ģeometrisku izskatu. Priekšpusē un aizmugurē Hyundai dizaineri ir iekļāvuši modernus Parametric Pixel lukturus.
Lai samazinātu spraugas starp paneļiem un optimizētu aerodinamiku, priekšpusē pirmo reizi Hyundai modelim ir uzstādīts integrēts pārsegs. Priekšējo buferi raksturo V veida forma, kurā iekļauti oriģinālie dienas gaitas lukturi.
IONIQ 5 krosovera virsbūvei ir unikālas proporcijas, pateicoties īsajām pārkarēm un pagarinātajai garenbāzei. IONIQ 5 piedāvā D segmentam atbilstošu ietilpību kompaktā krosovera formātā ar 4635 mm garumu, 1890 mm platumu, 1605 mm augstumu un 3000 mm garenbāzi.
Ietilpīgs, pielāgojams salons
IONIQ 5 atšķiras no citiem kompaktajiem krosoveriem ar plakano grīdu, kas ir iespējama, pateicoties E-GMP arhitektūrai un kurā atrodas akumulatori. Tā ļauj iegūt inovatīvu salona dizainu un vairāk vietas pasažieru kājām.
Universal Island ir pārvietojama viduskonsole, kuru var pārbīdīt uz aizmuguri par 140 mm. Tā nodrošina pasažieriem kustības brīvību, ērtāku iekāpšanu un izkāpšanu no abām pusēm, kad automobilis ir novietots šaurā stāvvietā.
IONIQ 5 bagāžas nodalījuma ietilpība ir 531 litri (palielināma līdz 1600 litriem). Otrās rindas sēdekļus var pārbīdīt par 135 mm un nolocīt 6:4 proporcijā. Priekšējā bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 57 litriem.
Moduļveida priekšējā panelī ir 12 collu infoizklaides skārienekrāns bez fiziskām pogām un 12 collu digitālais mērinstrumentu panelis. IONIQ 5 infoizklaides sistēmā pirmo reizi ir izmantots jauns dizaina motīvs ar nosaukumu Jong-e grafiskā lietotāja saskarne, kas piedāvā dažādus salona noskaņas iestatījumus.
Daudziem IONIQ salona elementiem – sēdekļiem, griestu apšuvumam, durvju apdarei, grīdai un roku balstam – ir izmantoti videi draudzīgi, ilgtspējīgi iegūti materiāli, piemēram, pārstrādātas PET pudeles un no augiem iegūtas (bio PET) šķiedras, kā arī dabiskās vilnas dzija un ekoloģiskā āda un bioloģiskā krāsa ar augu ekstraktiem.
Divi elektromotori
Sākotnēji IONIQ 5 Latvijā būs pieejams ar 72,6 kWh akumulatoru un diviem elektriskās piedziņas variantiem: tikai ar aizmugures elektromotoru vai ar diviem elektromotoriem – vienu priekšā un vienu aizmugurē.
Visaugstākā līmeņa versijā ir 155 kW aizmugures motors kopā ar 70 kW priekšējo motoru, kas piedāvā pilnpiedziņu. Aizmugurējais motors attīsta 350 Nm griezes momentu, bet priekšējais motors 255 Nm. Apvienojumā ar 72,6 kWh akumulatoru automobilis spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h 5,2 sekundēs.
Ar vienu uzlādi IONIQ 5 spēs nobraukt aptuveni 470–480 km WLTP ciklā.
Turklāt IONIQ 5 var vilkt līdz 1600 kg smagu piekabi.
Ultraātra akumulatora uzlāde
IONIQ 5 E-GMP arhitektūra atbalsta gan 400 V, gan 800 V uzlādes infrastruktūru. Platforma standarta versijā ļauj veikt lādēšanu gan ar 800 V, gan 400 V spriegumu bez nepieciešamības izmantot papildu komponentus vai adapterus. Universālā uzlādes sistēma ir pasaulē pirmā patentētā tehnoloģija, kas pārslēdz motora un invertora darbību no 400 V uz 800 V, lai nodrošinātu lādēšanas stabilitāti un saderību.
Ar 350 kW lādētāju IONIQ 5 akumulatoru var uzlādēt no 10 procentiem līdz 80 procentiem tikai 18 minūtēs.
Lai varētu nobraukt 100 km WLTP ciklā, IONIQ 5 pietiek pieslēgt lādētājam uz piecām minūtēm.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...