Testa brauciens

Citroen ë-C4 pirmais brauciens

Elektriskā Citroen C4 versija
Sniedzamība līdz 340 km
Sākumcena - 31 490 eiro

Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. Iekšdedzes dzinēja vietā priekšējos riteņus griež 100 kilovatu elektromotors, ko darbina grīdā iemontēta 50 kilovatstundu baterija. Elektriskajam ë-C4 ir sava īpašā anodzila krāsa, tai pieskaņoti zilas krāsas akcenti un monogrammas, kā arī speciāli 18 collu diski. 

Riepu izmērs izstrādāts enerģijas taupīšanai, taču ne naudas ekonomijai, jo izmērs ir eksotisks un reti sastopams. Sniedzamība - ļoti svarīga lieta. Citroen apgalvo, ka ar vienu uzlādi elektriskais C4 var nobraukt 340 km. Tas nu ir pārspīlējums, bet kādus 200 - 250 droši, arī ziemā. Baterijas resursu var palielināt, braucot B jeb bremžu reģenerācijas režīmā. Turpat viduskonsolē atrodama arī poga ar zibeni. 

Tikai nedomājiet nez ko. Tas vienkārši ir taustiņš tiešajai piekļuvei elektroskapim jeb e-menedžmenta sadaļai ekrānā.Tur var iepazīties ar uzlādes ātruma prognozēm. No 100 Kw ātrā lādētāja baterija ir gandrīz pilna pusstundā, no 11 kW Wallbox - 5 stundās.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz G-klase

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Varētu domāt, ka nav objektīvu iemeslu, lai iegādātos G-klasi, taču šis SUV sniedz daudz emociju. Tas ir ārkārtīgi spējīgs nelīdzenā apvidu, taču uz līdzena ceļa vairums konkurenti būs labāki, turklāt arī ievērojami lētāki. Tiesa, teju nevienam nav šāda modeļa reputācija, turklāt ir grūti neļauties “vecās skolas” šarmam.