Jaunais Ford Ranger pikaps jau testu stadijā
Jaunais Ranger ieguvis hibrīddzinēju
PHEV jauda varētu sasniegt 362 ZS
Sērijveida ražošanu plānots uzsākt 2023. gadā
Jaunās paaudzes pikaps Ford Ranger, kas aprīkots ar hibrīddzinēju, pašlaik tiek pārbaudīts ekstrēmos bezceļa apstākļos, bet tā sērijveida ražošanu plānots uzsākt 2023. gadā.
Ford ziņo, ka nākamās paaudzes pikaps ir veicis aptuveni 10 000 km tuksnesī, 1 250 000 km braucot potenciālo klientu režīmā un 625 000 km pie maksimālās slodzes pamatīgos bezceļa apstākļos. Ranger ir arī izturējis "tūkstošiem stundu" dažādās datoru simulācijās, kas aptver aerodinamiku, kā arī sastāvdaļu un konstrukciju izturību.
"Svarīgi, lai mūsu klienti varētu paļauties uz Ranger, kas nodrošinās uzticamu darbību gadiem ilgi," sacīja Ranger galvenais programmu inženieris Džons Vilemss. “Tāpēc mēs esam daudz darījuši, lai pakļautu nākamās paaudzes Ranger ekstrēmiem testiem, pārbaudot to daudz vairāk, nekā to darītu parasts patērētājs. Tas palīdz nodrošināt, ka auto ir gatavs stāties pretī visam, ko dzīve tam liek priekšā. Neatkarīgi no tā, vai tam ir jābrauc pa dubļainām džungļu sliedēm, jātiek galā ar ekstremāliem tropiskiem laika apstākļiem, jādodas pāri Alpu pārejām vai jāiztur temperatūru, kas pārsniedz 50 ° C, Ranger tas viss ir jāspēj."
Ražotājs informē, ka tiek izmantotas datorsimulācijas, jo daži testi esot pārāk smagi cilvēkiem. Simulācijas un robotika ir aizstājusi cilvēkus ekstrēmākos testos, piemēram, uz vibrāciju iekārtas, kur Ranger piekare un virsbūve tiek pakļauti smagiem testu cikliem, kas tiek atkārtoti 24 stundas diennaktī.
Jaunais Ranger nāk kā daļa no Ford apņemšanās līdz 2024. gadam Eiropā piedāvāt visu komercautomobiļu klāstu ar nulles izmešu līmeni, tādēļ tam būs no elektrotīkla uzlādējama hibrīda opcija, jeb tā dēvētais spraudņa hibrīds.
Paredzams, ka 2023. gada Ranger būs izmantoti dizaina elementi, ko iedvesmojis tā lielākais ASV tirgus brālis F-150, kas tagad ir pieejams arī pilnībā elektriskā Lightning versijā. Tas visspilgtāk redzams priekšpusē, kur šī prototipa maskēšanās pārklājuma spraugas atklāj raksturīgu priekšējo lukturu dizainu, taču kopējās proporcijas un siluets izskatās tāds pats kā pašreizējam Ranger.
Par Ranger PHEV spēka agregātu ir maz informācijas, taču Austrālijas vietne CarExpert liecina, ka tā būs Ford 2,3 litru turbo benzīna Ecoboost dzinēja versija ar elektromotora palīdzību, kas sasniegs kopējo jaudu aptuveni 362 ZS.
Ford paplašina savu Dienvidāfrikas ražotni Silvertonā, lai tā būtu gatava jaunā Ranger un tā tehniski identiska Volkswagen Amarok ražošanai. Sakarā ar to ir veikti ļoti lieli ieguldījumi 1,05 miljardu dolāru apmērā, lai uzlabotu Silvertonas rūpnīcas vides aizsardzības rādītājus un palielinātu tās gada jaudu no 168 000 līdz 200 000 transportlīdzekļiem. Lai sasniegtu šo palielināto jaudu, Ford pieņems darbā 1200 jaunus darbiniekus, palielinot Dienvidāfrikas darbaspēku līdz 5500, kā arī radot aptuveni 10 000 jaunu darba vietu rūpnīcas piegādes ķēdēs. Ford izlietos arī 686 miljonus ASV dolāru, lai uzlabotu rūpnīcas infrastruktūru. Uzlabojumi ietver jaunu ar robotiem aprīkotu virsbūves un štancēšanas rūpnīcu, konveijeru līnijas un krāsošanas kameras, kā arī jauna apmācību centra veidošanu.
Ford Starptautisko tirgu grupas prezidente Diāna Kreiga sacīja: “Ranger ir viens no mūsu lielākā apjoma un veiksmīgākajiem globālajiem produktiem. Lai gan jaunais Ranger būs Silvertonas galvenais fokuss, rūpnīcā tiks ražots arī nākamās paaudzes Amarok. Abi pikapi tiek izstrādāti kopā, sadarbojoties abiem uzņēmumiem. Ford un Volkswagen pagājušajā gadā apstiprināja plaša mēroga globālo aliansi, kuras ietvaros abi ražotāji apvienos spēkus, lai izstrādātu komerciālos modeļus un pikapus, tostarp Ford EV, kas būvēts uz Volkswagen grupas MEB platformas.”
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...