Paziņoti What Car? Gada auto titula ieguvēji
What Car? Gada auto balvu pasniegšana
Galveno titulu iegūst Kia EV6
Zināmi uzvarētāji arī apakškategorijās

Jebkurš no 2022. gada balvas ieguvējiem ir fantastisks auto, tomēr Gada auto balva tiek piešķirta modelim, kas pēdējo 12 mēnešu laikā ir visvairāk attīstījies. Šogad tas ir Kia EV6.
EV6 apvieno iespaidīgu reālo sniedzamību un spēju uzlādēt akumulatoru tādā ātrumā, ar kuru nespēj tikt galā pat daži Tesla modeļi. Tas novērš divas no lielākajām bažām, kas joprojām uztrauc potenciālos elektromobiļu pircējus.
Veidojot EV6 uz īpaši izstrādātas elektriskās platformas, Kia spējis izmantot elektromotoru kompaktā izmēra priekšrocības, tādejādi radot ļoti ietilpīgu un praktisku auto.
Atliek tam pievienot bezrūpīgu veiktspēju, izsmalcinātību, konkurētspējīgu cenu un vienu no labākajām garantijām, lai pārsteidzošais EV6 ne tikai izskatītos kā auto no nākotnes, bet arī sniegtu tam atbilstošas sajūtas.
What Car? Gada Auto 2022 uzvarētāji:
What Car? Gada Auto 2022 kopvērtējuma uzvarētājs – Kia EV6
Mazie auto – Honda Jazz 1,5 i-MMD Hybrid
Honda Jazz vairākās atsevišķās jomās rāda tik labu sniegumu, ka kopumā omulīgais hečbeks pārvēršas par fantastisku auto. Tas ir mazs automobilis, kas šķiet liels ne tikai komforta ziņā, bet arī salona ietilpības dēļ. Vienkāršāk sakot, šajā ziņā tas pārspēj gandrīz visus konkurentus.
Lai gan Mini hečbekam ir pievilcīgāks interjers, nav šaubu, ka Jazz interjers ir veidots tā, lai kalpotu ilgi. Pateicoties augstai sēdpozīcijai un šaurajiem vējstikla statņiem, arī apkārtējā pārskatāmība ir labāka nekā daudziem konkurentiem.
Jazz ir ne tikai ietilpīgs un praktisks - tas var arī ietaupīt naudu. Tā kā šis ir hibrīdautomobilis, īsus attālumus var nobraukt, izmantojot tikai elektrisko enerģiju, tādējādi panākot izcilu degvielas ekonomiju. 1,5 litru Jazz reālajā satiksmē patērēja vien 4,2 l/100km.
Jazz ir dārgāks nekā daži citi mazie automobiļi, taču priekšrocība ir tā, ka tas labāk saglabās savu vērtību pārdošanas brīdī.
Ģimenes auto - Seat Leon 1,5 TSI
Seat Leon jau otro gadu pēc kārtas paveic sev uzticēto pārliecinošāk nekā jebkurš cits šīs kategorijas auto.
Praktiskums ir pirmā pozīcija Leon garajā īpašību sarakstā. Tas var izskatīties īsāks par konkurējošo Skoda Octavia, taču salonā ir tikpat daudz vietas pasažieriem.
Aizmugurējos sēdekļos ir pietiekami daudz vietas kājām, savukārt bagāžnieks ir pietiekami liels, lai ietilpinātu visu kravu. Izsmalcinātajā salonā ir izmantoti patīkamāki materiāli nekā Ford Focus, un šeit nav nekāda jucekļa – ļoti maz fizisko pogu, bet lielie skārienekrāni ir skaidri un viegli salasāmi. 1,5 litru benzīna dzinējs ar turbokompresoru ir naskāks nekā līdzīgas jaudas agregāti, kas atrodami Hyundai i30 un Mazda 3 modeļos.
Pateicoties pārdomātai degvielas taupīšanas tehnoloģijai, kas, braucot lēni, izslēdz pusi cilindru, jums nav īpaši jācenšas, lai sāktu taupīt degvielu, tāpēc Leon ekspluatācija būs lēta. Ar šādu talantu kopumu (par konkurētspējīgu cenu) Leon atstāj pretiniekus satriektus, bet to īpašniekus - samulsinātus.
Karstais hečbeks - Mercedes-AMG A45 S
Skaitlis, kas pamodinās jūs ar lielāku sparu nekā jebkad to spētu kafijas tase: 0-100 km/h paātrinājums 3,9 sekundēs. Paātrinājums, kas satrauc Porsche 911 Carrera S un atstāj tādus konkurentus kā BMW M135i putekļos. Tas viss, pateicoties pilnpiedziņai un no autosporta aizgūta 2,0 litru turbodzinējam, kas attīsta 415 ZS.
Stingrie balstiekārtas uzstādījumi nozīmē, ka pat komforta režīmā tā virsbūves svārstības ir ierobežotākas nekā Volkswagen Golf R un citiem konkurentiem. Pārslēdzoties uz sporta režīmu, iespējams maksimāli izbaudīt braukšanas īpašības uz koplietošanas ceļiem, savukārt sporta+ un sacīkšu režīmi parūpēsies par jautri pavadītu laiku vietējā autošosejas trasē.
Kad esat beidzis “sportot”, varat vienkārši atslābināties kausveida sēdekļos un pārslēgt A45 atpakaļ komforta režīmā. Neticami, bet šādā konfigurācijā A45 pārvēršas par ērtu hečbeku, kas nav nevaldāmāks par parasto A klasi.
Mazais SUV - Ford Puma 1.0 Ecoboost Hybrid
Ford Puma šajā kategorijā uzvar jau trešo gadu pēc kārtas. Tāpat kā daudzi citi Ford modeļi, arī Puma ir lieliski vadāms un ļoti veikls.
Ja izvēlaties mūsu ieteikto 1,0 Ecoboost Hybrid 155 benzīna motoru, Puma spēs apvienot veiktspēju ar pārsteidzošu efektivitāti. Vieglā hibrīda tehnoloģija nodrošina nelielu elektrisko klātbūtni - ne tik daudz, lai auto darbotos tikai ar elektrību, bet pietiekami, lai lietderīgi palielinātu vilkmi pie zemiem apgriezieniem un uzlabotu degvielas ekonomiju, samazinot dzinēja noslodzi.
Ja salīdzina Puma, Kamiq un Nissan Juke sākumcenu, tad Puma patiešām izskatās nedaudz dārgāka, taču Ford nepiedāvā nevienu versiju, kas maksātu neadekvāti.
Sparīgais paātrinājums un veiklā vadāmība radīs lielāku smaidu nekā jebkurš cits mazs SUV.
Ģimenes SUV - Volvo XC40 Recharge T5
Volvo XC40 ir universāls auto. Interjera kvalitāte gandrīz līdzinās Range Rover Evoque – šeit ir vieni no labākajiem sēdekļiem, kādus var atrast jebkurā SUV.
Mūsu izvēle ir T5 plug-in hibrīddzinējs, kas apvieno 1,5 litru benzīna dzinēju ar elektromotoru. Mūsu testā XC40 spēja nobraukt 24 kilometrus, izmantojot tikai akumulatora enerģiju. Tas daudziem varētu būt pietiekami, lai tiktu līdz darbam.
Varētu gaidīt, ka mūsu uzvarētājs maksās dārgi, taču patiesībā tā cena ir pievilcīga. Arī lēnā amortizācija nozīmē, ka atgūsiet vairāk naudas, kad nonāksiet pie pārdošanas. To gan nevarētu teikt par vairākiem konkurentiem.
Spraudņa hibrīds (Plug-in) - Lexus NX 450h+
Tas ir liels SUV, kas oficiāli var nobraukt 67 kilometrus, izmantojot tikai elektrisko piedziņu. Tas ir vairāk nekā Audi Q5 50 TFSIe un BMW X3 xDrive30e. Izsmalcinātība ir NX lielākais trumpis. Tas ir kluss pat tad, kad akumulators ir izsmelts un 2,5 litru benzīna dzinējs ir pārņēmis piedziņas pienākumus.
Kopumā NX pierāda, ka elektrificēta automobiļa vadīšana, nepieļaujot lielus kompromisus, nav komiksu grāmatu fantāzija.
Mazais elektroauto - Cupra Born 58kWh
Gada mazā elektromobiļa balvas iegūšana ar pirmo mēģinājumu ir liels panākums. Born ir labs ģimenes automobilis ar lielu bagāžnieku, ietilpīgu salonu četriem pieaugušajiem, daudz vietas glabāšanai un dāsnu aprīkojuma līmeni visās versijās.
201 ZS elektromotors ir mūsu izvēle. Tas ir pietiekami jaudīgs, lai konkurētu ar Leaf 62 kWh e+ versiju, aiz sevis atstāj e-208 un Renault Zoe. Ja tas joprojām nav pietiekami, veiktspējas cienītāji var palielināt jaudu ar e-Boost versiju, kas palielina jaudu par 27 ZS – tas ir kas tāds, ko nevar iegūt ar ID.3.
Born pierāda, ka atsakoties no benzīna, nav jāzaudē jautrība.
Lielais elektroauto - Tesla Model 3
Tesla Model 3 izmet pa logu vispārpieņemtos noteikumus par to, kā būvēt automašīnu, nākot klajā ar saviem noteikumiem.
Vai kādam ir ienācis prātā, ka Audi informācijas un izklaides sistēmā varētu spēlēt videospēles vai skatīties Netflix? Vai arī, ka BMW izdos kādu komisku skaņu brīdī, kad nospiežat skaņas signālu? Model 3 ir gandrīz tikpat daudz domāts izklaidei, cik nokļūšanai no punkta A uz punktu B.
Tesla lielākais trumpis ir tā sniedzamība. Ar vienu uzlādi varēs veikt 580 km, kas as ir vairāk nekā Polestar 2 un Hyundai Ioniq 5. Model 3 ir arī pārsteidzoši praktisks, neraugoties uz sedana virsbūvi.
Model 3 ir satriecoši ātrs - no 0 līdz 60 km/h tas spēj paātrināties 4,2 sekundēs. Tas ir tikai par mirkli lēnāks nekā daudz dārgākais BMW M3 Competition un Porsche Taycan 4S.
Biznesa auto - BMW 330e
Katrā skolā ir kāds pārdabiski talantīgs bērns, kurš ir izcilnieks visos priekšmetos, turklāt viņš ir arī mākslas un sporta burvis. Viņu mīl gan skolotāji, gan citi skolēni. Iepazīstieties ar 330e M Sport, kas ir labākais no labākajiem.
Efektīvais 2,0 litru benzīna turbomotors darbojas kopā ar elektromotoru. Bezizmešu režīmā veicamā distance ir 50 kilometri. Tas ir pietiekami daudz, lai pietiktu ikdienas gaitām. Kombinētā jauda sasniedz 286 ZS, nodrošinot atlētisku 5,8 sekunžu sprintu no 0 līdz 100 km/h.
3. sērijas kopējo atzīmi samazina tikai tā braukšanas kvalitāte. Vecais ienaidnieks Audi A4 ir pārāks, taču M Sport pakotnē (kuru mēs iesakām iegādāties) aprīkojumu papildina adaptīvā balstiekārta - tas ievērojami samazina atšķirību. Galīgajā eksāmenā 3. sērijai patiešām ir visas atbildes.
Iepriecinošākais degvielas patēriņš - Toyota Yaris Cross 1,5 Hybrid
Ja 2021. gads mums kaut ko pastāstīja, tad
tikai to, ka elektrisko automobiļu ēra ir sākusies, bet hibrīdautomobiļi vēl
dažus gadus būs aktuāli. Toyota Yaris Cross rekordmazais degvielas patēriņš ir
viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc tas tā ir. Toyota jauno mazo SUV darbina
1,5 litru trīs cilindru benzīna dzinējs, kas apvienots ar elektromotoru un
pietiekami lielu akumulatoru, lai, izmantojot tikai elektrisko enerģiju, varētu
veikt lielākus attālumus nekā daudzi vecāki hibrīdi.
Tā kā benzīna dzinējs lielu daļu laika,
braucot ar mazu ātrumu, ir neaktīvs, Yaris Cross pilsētas ciklā patērēja vien
2,28 l/100km, viegli pārsējot pagājušā gada uzvarētāju Yaris hečbeku.
Kopumā Yaris Cross patērēja 3,91 l/100km. Tas ir labākais vidējais rādītājs, kādu jebkad esam redzējuši.
Universālis - Škoda Superb universālis 2.0 TDI
Ja vēlaties universāli ar vēl lielāku bagāžnieku, jums būs daudz jāpiemaksā. Tikai Mercedes E-klase var spēkoties ietilpībā, taču Superb to pārtrumpo pasažieru vietas ziņā. Šeit ir pietiekami daudz vietas pat lielākajām rokzvaigznēm, jo aizmugurē sēdošajiem tiek nodrošināta limuzīna cienīgs plašums. Šeit pietiktu vieta pat Džimija Peidža matiem.
Uz Superb motora pārsega nav premium klases emblēmas, taču salona kvalitāte neatpaliek no Audi vai Mercedes. Mūsu favorīts ir ekonomiskais 2,0 litru dīzeļdzinējs ar 148 ZS. Svarīgi, ka Superb cena ir ļoti pieejama. Piemēram, Audi A4 Avant ir nepraktiskāks, bet dārgāks.
Pikaps - Ford Ranger
Pikapi iemieso virkni lielo SUV īpašības, taču par daudz zemāku cenu. Tie ir arī labi piemēroti aktīvam dzīvesveidam brīvā dabā. Savulaik pikapi bija nepieradināti un graboši spēkrati, kas daudz labāk atbilda darba vajadzībām nekā izklaidei. Mūsdienās situācija ir mainījusies. Tagad Ford Ranger ir vislabākais savā klasē.
Neraugoties uz izturīgo balstiekārtu, kas ļauj pārvadāt vairāk nekā vienu tonnu smagu kravu, Ranger brauc daudz civilizētāk nekā Isuzu D-Max un Toyota Hilux. Tas vadās daudz veiklāk nekā jebkurš no konkurentiem un līkumos sasveras daudz mazāk nekā citi pikapi.
Tas ir arī salīdzinoši ātrs - Ranger 2,0 litru dīzeļdzinējs ar divām turbīnām attīsta 210 ZS.
Minivens - Volkswagen Touran 1,5 TSI
Kamēr citi konkurenti var uzņemt četrus bērnus, Touran spēj uzņemt pat sešus mazos pasažierus. Sēdvietas ir ļoti elastīgas - līdzīgi kā lielākajā un dārgākajā Ford Galaxy. Vidējo rindu iespējams sadalīt trijās atsevišķās sēdvietās, kuras var nobīdīt un salocīt pēc vajadzības, tādējādi nodrošinot vairāk vietas kājām trešajā rindā sēdošajiem - tas ir noderīgi, kad ciemos ierodas vecvecāki. Visiem pieciem aizmugurējiem sēdekļiem ir arī ISOFIX punkti, kas ir laba ziņa tiem, kam ir mazi bērni.
Patiesībā tas daudz vairāk atgādina parastu ģimenes hečbeku, nevis kaut ko, kas radīts, lai pārvadātu septiņus cilvēkus. Pat salīdzinoši nelielajam 1,5 litru dzinējam ir pietiekami daudz jaudas, lai varētu uzņemt ātrumu, kad visas sēdvietas ir aizņemtas.
Pievienojiet tam cienījamus degvielas ekonomijas rādītājus, kā arī priekšrocību, ka ar pilnu degvielas tvertni var aizbraukt daudz tālāk, nekā ar vienu elektrisko uzlādi, tad Touran varētu kļūt par nākamo lielisko auto jūsu ģimenē.
Lielais SUV - Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDi Hybrid 4WD
Sākotnjēji to varēja iegādāties tikai ar dīzeļdzinēju, bet 2020. gadā klāstam pievienojās hibrīda hibrīda alternatīvas. Apvienojot zemāku izmešu līmeni, ko nodrošina hibrīdtehnoloģijas, ar dažiem noderīgiem papildinājumiem standarta specifikācijā, tiek radīts ļoti iespaidīgs komplekts.
Tāpat kā Kia Sorento un Peugeot 5008, arī Santa Fe ir septiņas sēdvietas. Pieaugušie var ērti sēdēt aizmugurējos sēdekļos – ērtāk nekā 5008 vai septiņvietīgā Defender. Arī tad, ja tiek izmantoti visi septiņi sēdekļi, bagāžas nodalījumā ir daudz vietas.
Santa Fe izceļas ar to, ka tas ir izdevīgs. Vislētākajā versijā ir daudz luksusa aprīkojuma, kas mūsu iepriekšējam iecienītākajam lielajam SUV - Sorento - bija pieejams tikai augstākajās pakāpēs. Un, ņemot vērā to, cik daudz kopīga ir zem abu modeļu virsbūvēm, tas ir vairāk nekā pietiekams pamatojums, lai izvēlētos Santa Fe.
Luksusa auto - BMW 530e M Sport
Jā, ja esat gatavs tērēt daudz vairāk, ir arī greznāki sedani, taču BMW 530e salons joprojām ir plašs un skaists. Tā kā tas ir plug-in hibrīddzinējs ar 58 kilometru oficiālo sniedzamību, tas var veikt pietiekami garu maršrutu, neradot kaitīgos CO2 izmešus. Tas būs izdevīgi arī jūsu maciņam, jo elektrība ir lētāka nekā benzīns - īpaši, ja varat uzlādēt akumulatoru mājās pa nakti.
530e vienlaikus ir asāks un komfortablāks kā Audi A6 50 TFSIe un Mercedes-Benz E300e. 100 km/h tiek sasniegti mazāk nekā sešās sekundēs.
Luksusa SUV - BMW X5 xDrive45e M Sport
Kādreiz luksusa apvidus automobiļus tik ļoti nicināja par to degvielas patēriņu un lielo izmešu daudzumu, ka tie šķita lemti bojāejai, taču tagad šis BMW X5 ir viens no efektīvākajiem automobiļiem. Tas, iespējams, ir arī viens no lētākajiem.
X5 xDrive45e degvielas ekonomijas un CO2 izmešu rādītāji ir iespaidīgi. Šis X5 izdala tikai 29 g/km CO2 un oficiāli patērē 1,08 l/100km (lai gan šis rādītājs būs sasniedzams tikai tad, ja regulāri uzlādēsiet automašīnu un veiksiet galvenokārt īsus braucienus).
Pat ja uz brīdi atmetam efektivitāti un izmaksas, X5 atbilst visām augstākās klases luksusa SUV prasībām, tostarp jaudīgam sniegumam. Tas ir arī veiklāks un patīkamāks braukšanā nekā Range Rover Sport. Un vislielākais ieguvums ir informācijas un izklaides sistēma, kas lietošanas ērtumā pārspēj sāncenšu sistēmas.
Elektriskais SUV - Kia EV6 RWD
Jaunais Kia EV6 ir liels. Pārsteidzoši liels. Patiesībā tas ir garāks par Jaguar I-Pace, taču, pateicoties tam, ka EV6 glītā virsbūve izpludina robežas starp hečbeku un SUV, tas labi slēpj savu izmēru. Tas gan tikai līdz brīdim, kad iekāpjat iekšā. Priekšā ir pietiekami daudz vietas kājām un galvai, lai pat visgarākie braucēji varētu ērti iekārtoties. Aizmugurē sagaida gandrīz limuzīnam līdzīga ietilpība.
EV6 ieguvis 77,4 kWh bateriju, kas nodrošina nepieciešamo nobraukumu, lai bez aizķeršanās varētu veikt lielus attālumus. Oficiāli norādīts, ka ar vienu uzlādi tas var nobraukt līdz pat 530 kilometriem - vairāk nekā Hyundai Ioniq 5 un bāzes Tesla Model 3.
Kupeja - BMW 420i M Sport
BMW 4. sērijas kupejā redzams 3. sērijas iestrādnes, taču tam ir pievilcīgāks siluets, stingrāka konstrukcija, uzlabota balstiekārta un platāka aizmugure. Citiem vārdiem sakot, to, ko jūs zaudējat praktiskuma ziņā, jūs iegūstat (un tas ir ļoti būtiski) estētiskā pievilcībā un braukšanas baudījumā.
Mēs ļausim jums pašiem novērtēt izskatu, taču varam teikt, ka šī nav aita vilka ādā. Līkumoti ceļi ir 4. sērijas auto dabiskā vide. Pagriezienus tas apgūst ar lielāku entuziasmu nekā Audi A5 un Mercedes-Benz C-klases kupejas.
Stilīgais interjers aizgūts no 3. sērijas. Tas nozīmē, ka jūs lietotājam draudzīgu braukšanas vidi, lielisku iDrive informācijas/izklaides sistēmu un iespaidīgu uzbūves kvalitāti.
Sporta auto - Porsche 718 Cayman GTS
Porsche Cayman GTS ir aprīkots ar 4,0 litru sešcilindru dzinēju. Tas skan daudz labāk nekā četru cilindru agregāti, kas atrodami mazākos Cayman modeļos. Tas skan pat labāk nekā lielais brālis 911.
Lai izbaudītu šo automobili, pat nav nepieciešams iedarbināt dzinēju, jo tā salons ir ļoti iedvesmojošs. Lieliska vadītāja sēdpozīcija un pietiekami laba apkārtējā pārredzamība.
Cayman raksturo precīza stūres darbība un sabalansēta balstiekārta. Daži varētu pārmest, ka augstais saķeres līmenis padara to mazāk rotaļīgu kā Alpine A110, taču patiesība ir tāda, ka pie Cayman stūres jums būs daudz lielāka pārliecība.
Sporta SUV - Ford Puma ST 1.5 Ecoboost 200
Sporta apvidus automobiļi agrāk bija brutāli, ar lielu jaudu un četru riteņu piedziņu, kas ļauj iztraukties no līkumu izejām, bet tiem trūka izsmalcinātības. Ford Puma ST piedāvā pavisam citādu un daudz vērtīgāku pieredzi.
Tā galvenais trumpis ir mazais svars, padarot to veiklu un viegli vadāmu. Un, lai gan Puma ST visu savu jaudu novirza uz priekšējiem riteņiem, ja atlaidīsit akseleratora pedāli līkuma vidū, aizmugurējā daļa graciozi “pagriezīsies”, lai palīdzētu ieņemt nosprausto sacīkšu trajektoriju.
Jautrība turpinās arī uz taisna ceļa, jo 200 ZS jaudīgais 1,5 litru benzīna turbomotors (aizgūts no Fiesta ST karstā hečbeka) ir pietiekami žiperīgs. Tas savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kurai ir patīkami īsa pārslēgšanas. Tas sniedz sajūtas, ko nevar gūt no konkurentiem, kas aprīkoti ar automātiskajām pārnesumkārbām.
Sporta auto - Porsche Taycan Cross Turismo 4S
Pērn Porsche Taycan pierādīja, ka elektriskajiem automobiļiem ir potenciāls būt tikpat noderīgiem un izmantojamiem kā labākajām ar benzīnu darbināmām mašīnām, iegūstot mūsu Gada auto titulu. Tagad ir pieejams jauns piecdurvju variants ar nosaukumu Cross Turismo.
Mūsu iecienītajā 4S versijā Cross Turismo attīsta tādu pašu 490 ZS jaudu kā tā četru durvju ekvivalents. Tas ir tikai par 0,1 sekundi lēnāks lidojumā līdz 100 km/h. Un, lai gan vērīgie elektromobiļu fani atzīmēs, ka Tesla Model 3 Performance spēj paātrināties vēl ātrāk, dinamikas ziņā tas nav līdzvērtīgs Taycan. Porsche priekšrocība ir precīza stūrēšana, neticami kontrolējama gaita un pamatīgas bremzes.
Kabriolets - BMW 420i M Sport
BMW lēmums aizstāt cieto jumtu ar tradicionālāku auduma jumtu ir ļāvis radīt automobili, kas ir labāks nekā jebkad. Pirmkārt, jaunais jumts ir daudz vieglāks nekā vecais. Tas pazemina automobiļa smaguma centru, kad jumts ir pacelts, un nodrošina vienmērīgāku svara sadalījumu, kad jumts ir nolaists. Abi šie faktori veicina asāku vadāmību.
Otrkārt, tas ļāva BMW padarīt jauno 4. sērijas kabrioletu lielāku, ietilpīgāku un greznāku, vienlaikus ierobežojot tā “uzpūšanos”. Tas ir arī uzlabojis ikdienas lietojamību, jo bagāžnieks kļuvis brīvāks - 4. sērijas kabriolets tagad ir praktiskāks par saviem tuvākajiem konkurentiem. Tas ir arī labāk vadāms, veiklāks pagriezienos un nodrošina augstāku braukšanas komfortu. Iesakām izvēlēties papildu M Sport Pro pakotni, kas ietver adaptīvo balstiekārtu, sniedzot iespēju pielāgot balstiekārtas stingrību atbilstoši apstākļiem. Izcila uzbūves kvalitāte, samērā zema un sportiska braukšanas pozīcija, kā arī labākā informācijas un izklaides sistēma šajā klasē.
Lasītāju balva - Range Rover
Šis auto ieguva vairāk nekā 10 reizes vairāk balsu nekā otrajā vietā esošais pretendents. Acīmredzot cilvēki ir īstenā sajūsmā par šo automašīnu.
Pircējiem ir iespēja izvēlēties benzīna un dīzeļa dzinējus ar vieglu hibrīda sistēmu, kas palīdzēs taupīt degvielu. Jaunā Range Rover interjers ir ļoti grezns. Ne velti šis SUV maksā sešciparu skaitli.
Drošākais auto - Nissan Qashqai
Qashqai šogad ieņem pirmo vietu vairāku iemeslu dēļ, tostarp tāpēc, ka tā kopējais Euro NCAP drošības novērtējums ir viens no labākajiem no visiem 2021. gadā testētajiem automobiļiem. Qashqai ieguva gada augstāko Euro NCAP vērtējumu par drošības asistentu darbību - 95%. Tas ir tāpēc, ka visas modifikācijas aprīkotas ar ļoti efektīvu aktīvās drošības sistēmu komplektu, tostarp AEB un joslas saglabāšanas atbalstu.
Uzticamākais zīmols - Lexus
Toyota luksusa zīmols jau piecus gadus pēc kārtas ieņem pirmo vietu mūsu jaunāko modeļu topā.
Lexus īpašnieki stāsta, ka viņu automašīnām gandrīz nav bijuši nekādi defekti. Savukārt tie, kas parādījās, tika novērsti ātri un lēti.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...