Ziņas

Jaunais Raptor tiek pie jaudīga 3,0 litru V6 benzīna dzinēja

Jaunais Ranger Raptor
284 ZS jaudīgs 3,0 litru V6
Tiek pielīdzināts RS versijai

Ford Ranger Raptor ticis pie jaudīga 3,0 litru V6 benzīna dzinēja, nomainot esošo 2,0 litru dīzeļa turbomotoru.

Šī būs pirmā no jaunā Ranger versijām, kas nonāks pārdošanā Eiropā, un tā tiks piegādāta vasaras beigās. Standarta Ranger pikaps, kas tiks atklāta 2021. gadā, ieradīsies ši gada nogalē.

Jaunais 3,0 litru V6 twin-turbo attīsta 284 ZS. Tiek ziņots, ka Austrālijas tirgum paredzētās Raptor modifikācijas attīstīs pat 394 ZS. Lai gan Ford vēl nav atklājis veiktspējas rādītājus, sagaidāms, ka jaunais Raptor ievērojami pārspēs 2,0 l versiju, kuras ieskrējiens līdz 100 km/h ilga 10,1 sekundi. 

Tiem, kuri ilgojas pēc dīzeļdzinēja nebūs jāskumst - no 2023. gada Raptor būs pieejams arī pašreizējais 2,0 litru dīzeļdzinējs.

Ford ziņo, ka dzinējam būs tā sauktā “anti-lag” sistēma, kas tiek izmantota arī Ford GT superauto un Focus ST karstajā hečbekā. Tā liek turbīnas lāpstiņām trīs sekundes turpināt griezties arī pēc tam, kad atlaists akseleratora pedālis. Šī tehnoloģija ļauj ātrāk iegūt nepieciešamo jaudu, lai pamestu līkuma izeju.

Labākais veids, kā saprast jaunā Raptor evolūciju - esošais Raptor ir kā ST versija, bet jaunais ir RS.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Ford Ecosport

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ecosport ir mazs, simpātisks un praktisks krosovers ar vilinošu sākumcenu un plašām aprīkojuma iespējām, to skaitā ir ne tikai jaunākās tiešsaistes tehnoloģijas, bet arī pilnpiedziņa. Tā iegādi noteikti vajadzētu apsvērt tiem, kas domā par, piemēram, Kia Stonic, Nissan Juke, Renault Captur vai Peugeot 2008 iegādi.