Ziņas

DeLorean atgriežas ar Porsche Taycan konkurentu

Leģendārais DeLorean atgriežas
Elektriskā sporta kupeja 100 km/h sasniegs 3,4 sekundēs
Ar vienu uzlādi varēs nobraukt vismaz 480 km

DeLorean ir atgriezies un gatavojas spēkoties ar pasaulē atzītākajiem premium klases zīmoliem, piedāvājot plašu automobiļu klāstu dažādos segmentos.

Leģendāro zīmolu no brita Stīvena Veina pārņēmis Joosts de Vriess, kurš iepriekš ieņēmis augstus amatus Tesla un Karma zīmolos.

Jaunā zīmola zvaigzne būs elektriskā kupeja ar sporta auto proporcijām, tālu attālinoties no klasiskā 1981. gada DeLorean DMC ķīļveida silueta.

Kupejai dots nosaukums Alpha5 un tā debitēs Pebble Beach izstādē augustā, bet 2024. gadā sāksies tā ražošana.

Tiek vēstīts, ka jaunā elektroauto veiktspēja būs līdzvērtīga Mercedes-AMG GT un, iespējams, augstākas klases Porsche Taycan. Vriess norāda, ka šis modelis vairāk patiks iekšdedzes automobiļu cienītājiem, necenšoties par katru cenu kļūt ātrāks nekā Tesla Model S Plaid.

Alpha5 no 0 līdz 100 km/h paātrināsies aptuveni 3,4 sekundēs, maksimāli sasniegs 240 km/h un tā sniedzamība ar vienu uzlādi būs vairāk nekā 480 km.

Zināms, ka jaunais modelis tiks būvēts Itālijā, savukārt partneri Lielbritānijā nodarbojas ar elektriskās piedziņas izstrādi.

Zīmola boss izteicies, ka auto tiks pārdots ierobežotā 88 eksemplāru sērijā, atsaucoties uz ātrumu, kas bija nepieciešams, lai ceļotu laikā 1985. gada zinātniskās fantastikas filmā "Back To The Future” kurā DMC filmējās slavenajā lomā.

Zīmola nākotnes plānos iekļauts arī elektriskais krosovers.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz E-klases universālis

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla izvēle, ja esat uzņēmuma autoparka vadītājs, kurš vēlas iegādāties ietilpīgu automobili un nav gatavs pilnībā pāriet uz elektrisko piedziņu.