Testa brauciens

Jaunā Peugeot 408 pirmais brauciens

Jaunums no Peugeot
Vairāk vietas kā Peugeot 508
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz inovatīviem un pievilcīgiem modeļiem. Frančiem ideju lādīte joprojām ir pilna. Šoreiz mēs brauksim ar jauno Peugeot 408. Jautājums, kas tas īsti ir par “zvēru”- sedans vai kupeja krosovers ? 

Spriežot pēc nosaukuma, tas nav krosovers, citādi nosaukumā būtu vēl viena nulle. Skaitās, ka Peugeot 408 ražots uz jaunā 308. modeļa bāzes, taču tam ir daudz garāka riteņu bāze, gluži kā neparastajam Citroen C5X. Kāds varētu uzdot jautājumu, kam to vajag ja ir Peugeot 508 sedans? 

Atbilde ir meklējama aizmugurē, kur ir vairāk vietas. Virs galvas plašāks, turklāt pat, ja pie stūres būs kāds garāks pilots, vietas kājām aizmugurējā krēslā sēdošajam būs daudz. Tas ir ļoti svarīgi. Vēl svarīgāka ir paredzamā Peugeot 408 cena. 

Ņemot vērā, ka liftbeks ir lielāks par Peugeot 508, tam vajadzētu būt dārgākam. Īstenībā 408 būs lētāks, ko arī norāda kārtas numurs modeļa nosaukumā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 308

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien nevēlaties elektrisko e-308, uzņēmuma autoparku īpašniekiem vislabāk noderēs uzlādējamā hibrīda versija, savukārt privātpersonām piemērotākais būs vieglā hibrīda dzinējs. Mēs iesakām izvēlēties Allure aprīkojuma versiju.