Chevrolet HHR 2,4
Whatcar.lv testē Chevrolet HHR 2.4
Pārdošanā - tagad
Retro stils
Uz ceļa
Vienīgā iespējamā ir 2,4 litru benzīna dzinēja versija, kuras vairāk nekā 170 zirgspēju jauda ir pilnīgi pietiekama un labi jūtama jebkurā braukšanas režīmā, iespējams izvēlēties arī četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Pie universāļu klases pieskaitāmā Chevrolet HHR (Heritage High Roof) gaita ir samērā līgana, auto visnotaļ pieņemami tiek galā ar nelieliem ceļa nelīdzenumiem, tomēr uz Rīgas bruģa un lielākiem braucamās virsmas negludumiem salonā labi dzirdami balstiekārtas trokšņi.
Ekspluatācijā
Šā auto cenu nevar uzskatīt par īpaši zemu, to vismaz attaisno visnotaļ plašais bāzes aprīkojuma saraksts. Par tālākpārdošanas vērtību grūti spriest, tā varētu turēties vienīgi uz neikdienišķās ārienes, ne zīmola rēķina. Lietošanas izmaksas arī nebūs pašas zemākās, ņemot vērā palielā dzinēja apetīti – 9,8 l/100 km.
Ārējais izskats vedina gaidīt arī elegantu iekšējo apdari, tomēr tā īsti neatbilst gaidītajam, kaut arī lielākā daļa plastmasas detaļu nav gluži zemas kvalitātes un arī pēc taustes neatstāj pašas sliktākās sajūtas. Tomēr jāņem vērā, ka 2008.gada JD Power pircēju apmierinātības pētījumā Chevrolet atradās pēdējās pozīcijās.
Braucēju drošības sardzē stāv četri gaisa drošības spilveni un, kas apsveicami, elektroniskā stabilitātes kontroles un pretizslīdēšanas sistēma, savukārt cīņai pret zagļiem paredzēta signalizācija un imobilaizers.
Salonā
Stūrei regulēt var tikai augstumu, savukārt izmantot elektriski regulējamo sēdekļu iespēju var tikai tad, ja ir atvērtas durvis, jo citādi sēdekļa sānos izvietotajām pogām ir grūti piekļūt, ir īpaši tuklāku roku īpašniekiem. Retrodizains acīmredzot prasījis savus nodevu, jo nelielās logu platības un masīvo balstu dēļ pārskatāmība ir ierobežota, it īpaši uz aizmuguri.
Kontrolierīču dizains un izvietojums panelī priecē, tomēr vairākas pogas un slēdzīši darbojas ar plastmasīga lētuma sajūtu. Pie vairāku pogu funkcionalitātes nāksies pierast, it īpaši pie dīvaini apzīmētajām elektriski regulējamo logu pogām viduskonsolē un aizmugurējā loga tīrītāja pogas.
Salona apgaismojums ir trūcīgs, jo atpakaļskata spoguļa apakšā izvietotās lampiņas gaismu met tikai uz viduskonsoli, savukārt tradicionālajā apgaismojuma vietā griestos atrodas lūkas vadības pogas. Saulessargā iemontētajiem spogulīšiem nav apgaismojuma, kas mūsdienās ir lielākajai daļai automašīnu.
Augumā garākiem cilvēkiem (virs 1,80 m) gan priekšpusē, gan aizmugurē šķitīs, ka griesti ir par zemu. Kājām vietas ir diezgan daudz visiem braucējiem, tomēr aizmugurējā sēdeklī sēdēt trijatā būs pārāk šauri.
Bāzes aprīkojuma saraksts ir visai plašs, tajā ietilpst vieglmetāla riteņu diski, ādas salona apdare, gaisa kondicionētājs, miglas lukturi, apsildāmi sēdekļi, kruīzkontroles sistēma un elektriski regulējams vadītāja sēdeklis. Par papildu samaksu var iegūt arī jumta lūku.
Tev patiks: ņiprs dzinējs un ekstravagants izskats
Tev nepatiks: stilīgās ārienes viestās cerības „aplaužas” salonā
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...