Testa brauciens

Citroen C3 Picasso 1,6 HDI

Mazs un stilīgs minivens
Patīkams degvielas patēriņš
Tikai manuālā pārnesumkārba

Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši auto pircējus ar savas produkcijas dizainu un C3 Picasso noteikti nav izņēmums. Taču šī auto ekstravagantais izskats gan dažiem var šķist pārlieku uzkrītošs, kamēr citiem varētu radīt attālas asociācijas ar Citroen kompakto komerctransportu, piemēram - Berlingo. 

Arī auto interjers liecina, ka dizaineriem ir bijusi gandrīz pilnīga rīcības brīvība, tomēr salons ir funkcionāls un parocīgs. Kopumā jāatzīst, ka Citroen C3 Picasso ir nedaudz palielināts hečbeks ar augstāku sēdpozīciju, līdzīgi kā Nissan Note vai Ford Fusion.

Šī iemesla dēļ nebūs viegli atrast piemērotāko sēdekļa un stūres regulējumu, taču kad tas izdarīts, atrašanās pie stūres ir ērta un nenogurdinoša. Plašie logi priekšpusē un sānos ļaus viegli kontrolēt apkārtni, taču jāatzīmē, ka atpakaļskata pērredzamība nav tik laba, kā gribētos. Šo trūkumu vismaz daļēji kompensē atpakaļgaitas sensori.

Pateicoties augstajai sēdpozīcijai, kājas izstaipīt varēs arī otrajā sēdekļu rindā sēdošie. Tomēr bagāžas nodalījums raisa nelielu vilšanos - lai arī tā 385 litru tilpums ir nedaudz lielāks kā Citroen C4, tas nav tik parocīgs kā hečbekam, taču izņemot bagāžnieka dubulto grīdu un nolokot daļu no aizmugurējā sēdekļa sanāk visnotaļ plaša telpa mantu pārvadāšanai.

Šajā testa braucienā Whatcar.lv iemēģināja Citroen C3 Picasso lepnāko versiju ar 110 zirgspēku 1,6 litru dīzeļdzinēju. Diemžēl šis auto pieejams tikai ar manuālo pārnesumkārbu, kaut gan ģimenes minivenam nebūt netraucētu arī  "automāts". 

Citroen inženieri ir kārtīgi pastrādājuši pie trokšņu izolācijas. Salonā dzinēja troksnis dzirdams tikai nedaudz, un pat lielākā ātrumā vairāk dzirdami ceļa trokšņi, nevis jaudas agregāts. Pateicoties 240 Nm lielam griezes momentam, dīzeļdzinējs nodrošina pieņemamu dinamiku, kas īpaši nemazinās arī tad, ja auto salonā atrodas četras personas.

Uz ceļa C3 Picasso uzvedas stabili un pietiekami precīzi, tomēr augstās virsbūves dēļ līkumos tas nedaudz sasveras. Ražotāja norādītie degvielas patēriņi nav tālu no reālajiem un Whatcar.lv neradās šaubas, ka, nesteidzīgi braucot, tajos ir iespējams iekļauties.

Spriedums

Citroen C3 Picasso ir kompakts un stilīgs minivens, ar plašu salonu un ekonomisku dzinēju, taču automātiskās pārnesumkārbas neesamība un ne pārāk ietilpīgais bagāžas nodalījums noteikti sarūgtinās dažus interesentus.

Jums patiks: izskats un degvielas ekonomija

Jums nepatiks: nav pieejams ar automātisko pārnesumkārbu

 Lasi detalizētu Citroen C3 Picasso testu, salīdzini cenas un aprīkojumu

 


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Citroen C5 Aircross

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts izskatīt arī radniecīgā Peugeot 5008 kandidatūru.