Citroen C3 Picasso 1,6 HDI
Mazs un stilīgs minivens
Patīkams degvielas patēriņš
Tikai manuālā pārnesumkārba

Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši auto pircējus ar savas produkcijas dizainu un C3 Picasso noteikti nav izņēmums. Taču šī auto ekstravagantais izskats gan dažiem var šķist pārlieku uzkrītošs, kamēr citiem varētu radīt attālas asociācijas ar Citroen kompakto komerctransportu, piemēram - Berlingo.
Arī auto interjers liecina, ka dizaineriem
ir bijusi gandrīz pilnīga rīcības brīvība, tomēr salons ir funkcionāls
un parocīgs. Kopumā jāatzīst, ka Citroen C3 Picasso ir nedaudz
palielināts hečbeks ar augstāku sēdpozīciju, līdzīgi
kā Nissan Note vai Ford Fusion.
Šī iemesla dēļ nebūs
viegli atrast piemērotāko sēdekļa un stūres regulējumu, taču kad tas
izdarīts, atrašanās pie stūres ir ērta un nenogurdinoša. Plašie logi
priekšpusē un sānos
ļaus viegli kontrolēt apkārtni, taču jāatzīmē, ka atpakaļskata
pērredzamība nav tik
laba, kā gribētos. Šo trūkumu vismaz daļēji kompensē atpakaļgaitas
sensori.
Pateicoties augstajai sēdpozīcijai, kājas izstaipīt varēs arī otrajā sēdekļu rindā sēdošie. Tomēr bagāžas nodalījums raisa nelielu vilšanos - lai arī tā 385 litru tilpums ir nedaudz lielāks kā Citroen C4, tas nav tik parocīgs kā hečbekam, taču izņemot bagāžnieka dubulto grīdu un nolokot daļu no aizmugurējā sēdekļa sanāk visnotaļ plaša telpa mantu pārvadāšanai.
Šajā testa braucienā Whatcar.lv iemēģināja Citroen C3 Picasso
lepnāko versiju ar 110 zirgspēku 1,6 litru dīzeļdzinēju. Diemžēl šis
auto pieejams
tikai ar manuālo pārnesumkārbu, kaut gan ģimenes minivenam nebūt
netraucētu arī "automāts".
Citroen inženieri ir kārtīgi pastrādājuši pie trokšņu izolācijas. Salonā dzinēja troksnis dzirdams tikai nedaudz, un pat
lielākā ātrumā vairāk dzirdami ceļa trokšņi, nevis jaudas agregāts. Pateicoties
240 Nm lielam griezes momentam, dīzeļdzinējs nodrošina pieņemamu dinamiku, kas
īpaši nemazinās arī tad, ja auto salonā atrodas četras personas.
Uz ceļa C3 Picasso uzvedas stabili un pietiekami precīzi, tomēr augstās virsbūves dēļ līkumos tas nedaudz sasveras. Ražotāja norādītie degvielas patēriņi nav tālu no reālajiem un Whatcar.lv neradās šaubas, ka, nesteidzīgi braucot, tajos ir iespējams iekļauties.
Spriedums
Citroen C3 Picasso ir kompakts un stilīgs minivens, ar plašu
salonu un ekonomisku dzinēju, taču automātiskās pārnesumkārbas
neesamība un ne pārāk ietilpīgais bagāžas nodalījums noteikti
sarūgtinās dažus interesentus.
Jums patiks: izskats un degvielas ekonomija
Jums nepatiks: nav pieejams ar automātisko pārnesumkārbu
Lasi detalizētu Citroen C3 Picasso testu, salīdzini cenas un aprīkojumu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...