Testa brauciens

Pirmie iespaidi: Honda CR-V

Ceturtās paaudzes Honda CR-V
Pirmoreiz pieejama arī priekšpiedziņas versija
Pārdošanā – tagad

AutorsKārlis Auza

Kas tas ir ?

Honda CR-V ir viens no Latvijā populārākajiem krosoveriem un vēl šodien uz ielas regulāri var redzēt pat pirmās paaudzes CR-V, ar ko lielā mērā pasaulē tika aizsākts kompakto apvidus auto segments.

Nule kā Honda ir prezentējusi pilnīgi jaunu, ceturtās paaudzes modeli. Ņemot vērā krosoveru nemainīgi augošo popularitāti, pirmoreiz jaunais CR-V būs pieejams arī tikai priekšpiedziņas versijā, cenas ziņā padarot to pieejamāku.

Jaunajā modelī ražotājs ir koncentrējies uz komfortu, balstiekārta primāri ir konstruēta šosejas lietošanai, mazāk bezceļiem. 

CR-V jau ir nonācis pārdošanā Latvijā un tā bāzes versijas sākumcena ir Ls 15 110 ar PVN.

Kā ir braukt ar Honda CR-V?

CR-V testējām ideālos ceļu un pilsētas apstākļos, uz autobāņa un perfekti asfaltētiem lauku ceļiem Minhenes apkārtnē, kur ceļa segumu līdzīgu kā pie mums sastapt ir tikpat kā neiespējami, līdz ar ko pagaidām nevaram komentēt auto uzvedību Latvijas ceļa apstākļos.

Lielāki ceļa negludumi, kas ir ikdiena Latvijā, var CR-V gaitu padarīt mazliet nemierīgu, taču kopumā tas ir komfortabls un kluss auto. Stūres reakcija varēja būt nedaudz asāka, taču vadāmība ir precīza, arī virsbūves sasvere ir krietni labāk apvaldīta, nekā, piemēram, Land Rover Freelander.

CR-V ir pieejams diviem motoriem, kas aizgūti no vecā modeļa – 2,2 litru dīzeļdzinēju ar 150 zirgspēkiem un 350 Nm griezes momentu, kā arī divlitru benzīnmotoru ar 155 ZS jaudu.

Dīzelis ir ļoti atsaucīgs vidējo apgriezienu diapazonā un nodrošina pietiekamu dinamiku, ko nevar teikt par benzīna motoru, kam apdzīšanas brīžos uz Vācijas autobāņiem pietrūkst jaudas.

Abiem dzinējiem bāzes versijā ir sešpakāpju manuālā pārnesumkārba, bet papildaprīkojumā pieejams arī piecpakāpju "automāts". Tas gan šķiet novecojis, salīdzinot  ar transmisijām, kādas mūsdienās piedāvā daudzi citi ražotāji.

















Jaunā Honda CR-V interjerā netrūkst komforta aprīkojuma un kvalitatīvu apdares materiālu

Kāds ir jaunā Honda CR-V salons?

Kā vienu no lielākajiem uzlabojumiem, salīdzinot ar iepriekšējo modeli var minēt labāku skaņas izolāciju, kā arī kvalitatīvākus interjera materiālus līdzīgi kā tas novērojams citos jaunās paaudzes Honda modeļos.

Auto gan ir par 38 mm zemāks, taču tas nekādi nav ietekmējis braukšanas sajūtu, pie kādas ir pieraduši pilsētas apvidnieku īpašnieki.

Ietilpīgajā salonā ērti var sasēsties pieci pieaugušie. 589 litru bagāžnieks ir raksturojams kā iespaidīgs, taču, nolaižot aizmugures sēdekļu atzveltnes, to var palielināt līdz mamuta cienīgiem 1648 litriem.

















Jaunā Honda CR-V priekšpiedziņas versiju cenas sākas no Ls 15 100

Vai tas būtu jāpērk?

Drīzumā Latvijas tirgū gaidāms jaunais Hyundai Santa Fe, nākamgad tiek solīts arī jauns Toyota RAV4 modelis, taču Honda CR-V pieejams jau tagad, turklāt tas ir kļuvis cenas ziņā pieejamāks, ja izvēlas priekšpiedziņas versiju ar benzīna motoru un manuālo transmisiju.

Priekšpiedziņas CR-V bāzes versijas cenas sākas no Ls 15 100 latiem, pilnpiedziņas - no Ls 16 910.

Mūsu izvēle gan kristu uz Latvijā iecienīto komplektu – dīzeļdzinēju savienojumā ar automātisko pārnesumkārbu. Tiesa gan, tas pieejams tikai ar pilnpiedziņu un ir jūtami dārgāks (no Ls 21 420), bet, izvēloties dārgāko aprīkojuma līmeni šīs versijas cena strauji tuvojas BMW X3 vai Audi Q5 līmenim.

Lasi detalizētu jaunā Honda CR-V testu


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.