Pirmie iespaidi: Honda CR-V
Ceturtās paaudzes Honda CR-V
Pirmoreiz pieejama arī priekšpiedziņas versija
Pārdošanā – tagad

Kas tas ir ?
Honda CR-V ir viens no Latvijā populārākajiem krosoveriem un vēl šodien uz ielas regulāri var redzēt pat pirmās paaudzes CR-V, ar ko lielā mērā pasaulē tika aizsākts kompakto apvidus auto segments.
Nule kā Honda ir prezentējusi pilnīgi jaunu, ceturtās paaudzes modeli. Ņemot vērā krosoveru nemainīgi augošo popularitāti, pirmoreiz jaunais CR-V būs pieejams arī tikai priekšpiedziņas versijā, cenas ziņā padarot to pieejamāku.
Jaunajā modelī ražotājs ir koncentrējies uz komfortu, balstiekārta primāri ir konstruēta šosejas lietošanai, mazāk bezceļiem.
CR-V jau ir nonācis pārdošanā Latvijā un tā bāzes versijas sākumcena ir Ls 15 110 ar PVN.
Kā ir braukt ar Honda CR-V?
CR-V testējām ideālos ceļu un pilsētas apstākļos, uz autobāņa un perfekti asfaltētiem lauku ceļiem Minhenes apkārtnē, kur ceļa segumu līdzīgu kā pie mums sastapt ir tikpat kā neiespējami, līdz ar ko pagaidām nevaram komentēt auto uzvedību Latvijas ceļa apstākļos.
Lielāki ceļa negludumi, kas ir ikdiena Latvijā, var CR-V gaitu padarīt mazliet nemierīgu, taču kopumā tas ir komfortabls un kluss auto. Stūres reakcija varēja būt nedaudz asāka, taču vadāmība ir precīza, arī virsbūves sasvere ir krietni labāk apvaldīta, nekā, piemēram, Land Rover Freelander.
CR-V ir pieejams diviem motoriem, kas aizgūti no vecā modeļa – 2,2 litru dīzeļdzinēju ar 150 zirgspēkiem un 350 Nm griezes momentu, kā arī divlitru benzīnmotoru ar 155 ZS jaudu.
Dīzelis ir ļoti atsaucīgs vidējo apgriezienu diapazonā un nodrošina pietiekamu dinamiku, ko nevar teikt par benzīna motoru, kam apdzīšanas brīžos uz Vācijas autobāņiem pietrūkst jaudas.
Abiem dzinējiem bāzes
versijā ir sešpakāpju manuālā pārnesumkārba, bet papildaprīkojumā pieejams arī
piecpakāpju "automāts". Tas gan šķiet novecojis, salīdzinot ar transmisijām, kādas mūsdienās piedāvā daudzi
citi ražotāji.
Jaunā Honda CR-V interjerā netrūkst komforta aprīkojuma un kvalitatīvu apdares materiālu
Kāds ir jaunā Honda CR-V salons?
Kā vienu no
lielākajiem uzlabojumiem, salīdzinot ar iepriekšējo modeli var minēt labāku
skaņas izolāciju, kā arī kvalitatīvākus interjera materiālus līdzīgi kā tas
novērojams citos jaunās paaudzes Honda modeļos.
Auto gan ir par 38 mm zemāks, taču tas nekādi nav ietekmējis braukšanas sajūtu, pie kādas ir pieraduši pilsētas apvidnieku īpašnieki.
Ietilpīgajā salonā ērti var sasēsties pieci pieaugušie. 589 litru bagāžnieks ir raksturojams kā iespaidīgs, taču, nolaižot aizmugures sēdekļu atzveltnes, to var palielināt līdz mamuta cienīgiem 1648 litriem.
Jaunā Honda CR-V priekšpiedziņas versiju cenas sākas no Ls 15 100
Vai tas būtu jāpērk?
Drīzumā Latvijas tirgū gaidāms jaunais Hyundai Santa Fe, nākamgad tiek solīts arī jauns Toyota RAV4 modelis, taču Honda CR-V pieejams jau tagad, turklāt tas ir kļuvis cenas ziņā pieejamāks, ja izvēlas priekšpiedziņas versiju ar benzīna motoru un manuālo transmisiju.
Priekšpiedziņas CR-V bāzes
versijas cenas sākas no Ls 15 100 latiem, pilnpiedziņas - no Ls 16 910.
Mūsu izvēle gan kristu
uz Latvijā iecienīto komplektu – dīzeļdzinēju savienojumā ar automātisko
pārnesumkārbu. Tiesa gan, tas pieejams tikai ar pilnpiedziņu un ir jūtami
dārgāks (no Ls 21 420), bet, izvēloties dārgāko aprīkojuma līmeni šīs
versijas cena strauji tuvojas BMW X3 vai Audi Q5 līmenim.
Lasi detalizētu jaunā Honda CR-V testu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...