Seat Tarraco: izmēģināts
Seat nāk klajā ar Škoda Kodiaq konkurentu
Jauneklīgāks imidžs, septiņas sēdvietas
Cena, sākot no 26 990 eiro

Seat piesaista arvien lielāku uzmanību Latvijas auto pircēju vidū, un viens no faktoriem ir tas, ka Volkswagen koncerna paspārnē esošais zīmols šobrīd piedāvā jau trīs krosoverus – sākot ar vismazāko Arona, kam seko Ateca un tagad – arī Tarraco. Tas ir septiņvietīgs auto, kas faktiski ir pielīdzināms Škoda Kodiaq un VW Tiguan Allspace.
Tarraco ir pieejams gan ar pilnpiedziņu, gan priekšpiedziņu
un cenas sākas no 26 990 eiro par 1,5 TSI, turpinoties līdz pat 35 990 eiro par 190 ZS 2,0 TDI. Piedāvājumā ir arī 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs ar 150
ZS.

Pilnpiedziņas sistēma, ko sauc par 4Drive, ietver dažādus elektroniskus asistentus, kas atvieglo braukšanu bezceļa apstākļos. Kā Tarraco ir dažādi aprīkojuma līmeņi atbilstoši pircēja rocībai, bet galvenais ir tas, ka jau pamata modifikācijām ir diezgan plašs aprīkojums un tās izskatās visai konkurētspējīgas attiecībā pret konkurentiem, kādu šim modelim netrūkst.
Kāds tas ir?
Tas izskatās visai iespaidīgi. 4,75 metrus garais auto
nepārprotami demonstrē iezīmes no radniecīgajiem Škoda un Volkswagen modeļiem –
jo par spīti tam, ka tā dizains ir tapis Seat galvenajā mītnē Martorellā, Spānijā,
tas tiek ražots Volfsburgā – turpat kur pārējie radinieki. Te gan jāuzsver, ka –
vismaz Eiropā – lielākā interese par Seat ir gados jauniem pircējiem, tāpēc tas
gan vizuāli, gan savā raksturā un braukšanas īpašībās ir jauneklīgāks. Kaut
gan, no otras puses - tie, kas ir braukuši ar Kodiaq, diez vai jutīs milzu
atšķirības, izmēģinot pašu lielāko Seat SUV.

Tāpat kā radniecīgie modeļi, arī Tarraco ir kompetents ģimenes krosovers, kas demonstrē labu dinamiku neatkarīgi no izraudzītā motora. Šajā testa braucienā izmēģinājām priekšpiedziņas Tarraco ar manuālo transmisiju un nevienā brīdī tas nedeva iemeslu kritikai par jaudas trūkumu. Trokšņu izolācija ir laba, sēdekļi ir cieti, bet ērti, kamēr salona apdare – vienkārša, bet kvalitatīva. Izvēloties dārgākās Tarraco modifikācijas, neviens nejutīsies pārāk apdalīts, ņemot vērā pilno ādas apdari un citus akcentus, kas, pateicoties nevainojamai montāžas kvalitātei izskatās ne sliktāk, kā Audi.
Lai gan mūsu testa auto bija septiņvietīgs, godīgāk būtu to
saukt par piecvietīgu auto ar divām papildvietām, kuras var izmantot akūtas nepieciešamības
gadījumos. Kā kompliments Tarraco jāmin fakts, ka pretstatā savam izmēram ar to
ir ļoti viegli manevrēt pilsētas satiksmē – ar gabarītiem aprast var ļoti ātri.
Stūres reakcija ir informatīva, kā ikvienam VW koncerna paspārnē tapušam auto,
gaitas komforts ir labi līdzsvarots.

Šķiet, ka šajā testa braucienā izmēģinātais priekšpiedziņas Tarraco ar 150 ZS benzīna motoru ir viens no labākajiem variantiem modifikāciju sarakstā un ne tikai tāpēc, ka tas ir starp lētākajiem. Motors ir kluss, atsaucīgs, un 17 collu izmēra diski šķiet ideāli piemēroti Latvijas ceļu seguma apstākļiem. Tiesa gan, nepieciešamības gadījumā tu vari Tarraco iegādāties pat ar 21. izmēra diskiem.
Vai to ir vērts pirkt?
Tarraco nav slikta izvēle – taču ar to vēl ir par maz, lai
dotos pie dīlera „formēt papīrus”. Jāņem vērā, ka Seat vēl ir nopietni
jāpiestrādā, lai nostiprinātu savu imidžu Latvijas pircēju acīs, kam ir būtiska
nozīme auto tālākpārdošanas vērtības saglabāšanā, salīdzinot ar tādiem zīmoliem
kā Škoda vai Volkswagen. Taču, ja tā nav problēma, Tarraco noteikti ir
jāiekļauj testa braucienu sarakstā, ja ir interese par septiņvietīgu SUV un tiek
apsvērta arī, piemēram, Hyundai Santa Fe iegāde.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...