Testa brauciens
Cupra Formentor testa brauciens
310 zirgspēku jauda un pilnpiedziņa
Oriģinālmodelis, ar ko Cupra marka uzsāk patstāvīgu dzīvi
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais.
Tāds ir jaunais Cupra Formentor. Kādreizējais sportisko Seatu
apakšzīmols, kura nosaukums esot saīsinājums no Cup Racing, pirms diviem
gadiem kļuva par atsevišķu automašīnu marku. Formentor ir garāks un
zemāks par Cupra Ateca, tomēr joprojām nedaudz augstāks par parastu
Leon.
Divlitru turbomotora un visas mašīnas temperamentu var iespaidot
paspaidot otru pogu uz stūres. Tā atbild par braukšanas režīmiem.
Comfort'ā Formentor patiešām ir diezgan komfortabls, nedaudz
sakāpinātais Sport precīzāk atbilst automašīnas raksturam un retai
ekskursijai pa pļavu krosovers apgādāts arī ar Offroad režīmu.
Dizains izdevies, jo auto uzrunā arī stāvot uz vietas. Cilvēki skatās un
pēta, kas tas ir.
Aizmugures daļa ir ļoti iztieksmīga, varbūt tāpēc to
arī sauc par Lamborghin Urus tautai.
Jumta līnija ir tāda izteiksmīga. Varētu domāt, ka tāda tipa automašīnā
ir maz vietas aizmugurē. Nekā, durvis ir platas, un tur es arī iekāpu,
ļoti normāli, pietiek vietas pieaugušam cilvēkam.
Bagāžnieks gan nav lielāks kā Golfam - bet kuru tas uztrauc?
Daudz
svarīgāka taču ir dinamika, temperaments un raksturs!
Formentorā arī salikts viss, kas ļaudīm šķiet iekārojams mūsdienu
automašīnās. Izmērs, klīrenss, dizains. Jaudas klātbūtne, savienojamība
ar visādiem telefoniem, komforts, apdares kvalitāte un pie visa klāt arī
saprātīga cena.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...