Testa brauciens

Izmēģinām jauno Toyota Land Cruiser Skotijā

Leģendārais Land Cruiser jaunajā paaudzē
2,8 litru dīzelis un 8 pārnesumu automātiskā transmisija
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Land Cruiser 250 būvēts uz tās pašas rāmja platformas, kas izmantota lielākajam 300. sērijas modelim. Ar to līdzība laikam arī beidzas. 

Keita Moritsu, Toyota MC vidējā izmēra spēkratu galvenais inženieris: “LandCruiser 300 ir simbolisks visurgājējs, bet LandCruiser 250 ir projektēts kā praktisks visurgājējs.” 2,8 litru dīzeļdzinējs ar nelieliem uzlabojumiem pārņemts no Toyota Hilux pikapa. Pārnesumkārba gan ir cita. Transmisija ir pārgājusi no sešiem un astoņiem ātrumiem. 

Benedikts Vanags (Benediktas Vanagas), autosportists: “J250 ir revolūcija, nevis evolūcija. Tas ir pilnībā jauns auto. Man jau patīk jaunais dzinējs. Tagad tam ir 8 ātrumu automāts, un tas kļuvis vēl labāks. Man patīk arī pārredzamība.”

Pārredzamība ir tiešām lieliska. Tas braucējiem liek justies drošāk. Priekšdaļa ir piemērotāka individualizācijai un remontiem. Bampera priekšdaļu var demontēt pats īpašnieks. Šis ir pirmais Land Cruiser ar elektrisku, nevis hidraulisku stūres pastiprinātāju. Jaunā Land Cruiser dizaineri iedvesmojušies no 80. gadu 60. sērijas modeļa. 

Toyota piedāvā divus dažādus priekšdaļas noformējumus. Pirmā izlaiduma sērijai ir apaļi retrostila lukturi. Visai Eiropai paredzēti tikai 3000 šādi Land Cruiser, Baltijai - tikai 150, un visi jau ir izpārdoti.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Land Cruiser

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām un greznākām alternatīvām.