Testa brauciens
ASV testējam Toyota Tacoma pikapu
Līdz pat 5,7 metrus garš pikaps
Pieejamas vairākas modifikācijas, kas piemērotas bezceļam
Sadarbībā ar Auto Ziņas
TV Autoziņas izbrauca ar šo pikapu ASV un secināja - cik žēl, ka šis auto netiek tirgots pie mums. Toyota Tacoma ir tikai nedaudz garāka par aktuālo VW Amarok, un aprīkots ar samērā ekonomisku hibrīddzinēju uz 4 cilindru benzīna turbomotora bāzes. Tacoma ir īsāka par pie mums retumis sastopamo pilnizmēra pikapu Tundra, kaut arī dala ar to vienu un to pašu šasiju un rāmi. Ceturtās paaudzes Tacoma ir 5,4 līdz 5,7 metrus gara.
Hibrīda summārā jauda ir 326 zirgspēki, un jaunākajam modelim nemaz nav lielāku dzinēju par 4 cilindriem. ASV Tacoma stabili turas pārdotāko pikapu pieciniekā, apsteidzot daudz masīvāko Tundru. Kabīnē nav nekā ekskluzīvai vai lieka, taču Tacoma ir sporta apakšmodelis TRD, kas paredzēts izklaidei, nevis darbam. Toyota Tacoma dizains ar nodomu veidots sportiskāks nekā parastam darba zirgam.
Korpusa aprisēs saskatāmas Baja sacīkšu pikapu iezīmes, un TRD Pro versija aprīkota ar unikāliem izodinamiskajiem priekšējiem sēdekļiem, kas aprīkoti ar regulējamiem amortizatoriem atzveltnēs.
TRD Pro ir tikai viena no astoņām jaunās Toyota Tacoma modifikācijām.
Divas ir pilnīgi jaunas, ieskaitot jauno Trailhunter, kas izceļas ar ekspedīciju aprīkojumu, piemēram, gaisa snorkeli un tamlīdzīgi. Pavisam unikāls aparāts ir Tacoma TRD PreRunner, kam ir jaudīgs motors un tikai pakaļējo riteņu piedziņa jautrākai braukšanai. Ar visu to “Raptor - killer” no Toyota vidēji tērē ne vairāk par 10 litriem benzīna uz 100 kilometriem.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...